بررسی تاثیر کیفیت خدمات در جذب گردشگر (محدوده مورد مطالعه: پارک مینیاتوری تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات در جذب گردشگر (محدوده مورد مطالعه: پارک مینیاتوری تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات در جذب گردشگر (محدوده مورد مطالعه: پارک مینیاتوری تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات در جذب گردشگر (محدوده مورد مطالعه: پارک مینیاتوری تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات در جذب گردشگر (محدوده مورد مطالعه: پارک مینیاتوری تهران) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

کیفیت خدمات از جمله موضوعاتی است که رقابت، لزوم توجه به آن را برای سازمان های خدماتی بیش از پیش نمایان ساخته است. مباحث کیفیت چند سالی است که مورد توجه شرکت ها و سازمان ها در داخل کشور قرار گرفته است و ابزارها و روش های متفاوتی جهت سنجش و بهبود آن به کار گرفته می شود. این تحقیق که با رویکرد تلفیق دو مدل سروکوآل و کانو صورت گرفته است، در اولین گام عوامل کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوآل تعیین و سپس عملکرد کنونی پارک مینیاتوری در ارایه خدمات از دید بازدیدکنندگان و انتظارات آنها از کیفیت خدمات ذکر شده مورد ارزیابی قرار گرفته است. با توجه به فاصله بین انتظارات بازدیدکنندگان و عملکرد کنونی پارک خدمات به دو دسته ضعیف و قوی تقسیم می شود. در دومین گام با تلفیق دو مدل سروکوآل و کانو، عوامل کیفیت خدمات بر اساس مدل کانو طبقه بندی شده تا مشخص شود کدام ویژگی کیفیت خدمات که توسط مدل سروکوآل تعیین و مورد ارزیابی قرار گرفته، دارای اهمیت استراتژیک در ارتباط با جذب گردشگر می باشد. در مراحل دیگری از این تحقیق اولویت ابعاد کیفیت خدمات با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP تعیین گردیده است. نتایج نشان داد که انتظارات بازدیدکنندگان در مورد ابعاد کیفیت خدمات فراتر از عملکرد پارک بوده است و بیشترین شکاف مربوط به بعد همدلی و کمترین شکاف مربوط به بعد عوامل محسوس می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.