مدلسازی حجم محدود جریان و رسوب در محل تقاطع کانال های باز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدلسازی حجم محدود جریان و رسوب در محل تقاطع کانال های باز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدلسازی حجم محدود جریان و رسوب در محل تقاطع کانال های باز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی حجم محدود جریان و رسوب در محل تقاطع کانال های باز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدلسازی حجم محدود جریان و رسوب در محل تقاطع کانال های باز :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
محل تقاطع رودخانه از هیدرولیک منحصر بفردی برخوردار است که در نتیجه تقارب دو یا چند آبراهه و تشکیل آبراهه اصلی شکل میگیرد. معمولا تغییرات مهمی درهیدرولیک جریان و انتقال رسوب در محل تقاطع صورت می گیرد. در خصوص شناخت تغییرات پدیده های فوق در محل تقاطع رودخانه ها، تحقیقات آزمایشگاهی فراوانی صورت گرفته، ولی به صورت عددی مطالعه چندانی صورت نگرفته است. در این تحقیق از یک کد عددی نوشته شده بر پایه مدل عددی حجم محدود Roe جهت بررسی تاثیر نسبت دبی کانال فرعی به دبی کل بر الگوی جریان، فرسایش و رسوب گذاری در محل تقاطع شاخه فرعی با رودخانه اصلی استفاده شده است. نتایج بررسی عددی با داده های آزمایشگاهی مقایسه و نتایج قابل قبولی ارایه شده است. در ادامه مدلسازی عددی در یک کانال با تقاطع ۶۰ درجه انجام شده است. نتایج مدلسازی ها بیانگر این است که با افزایش نسبت دبی تغییرات سرعت جریان در کانال اصلی کاهش می یابد. همچنین با افزایش نسبت دبی کانال فرعی به دبی کل تغییرات بستر افزایش می یابد.انتقال رسوب در محل
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.