رابطه بین هوش تجاری و تفکر راهبردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین هوش تجاری و تفکر راهبردی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین هوش تجاری و تفکر راهبردی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین هوش تجاری و تفکر راهبردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین هوش تجاری و تفکر راهبردی :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
در عصر حاضر موسسات و سازمانها و دستگاههای اجرایی با هر ماموریت، رسالت، اهداف و چشم اندازی که دارندنهایتا در یک قلمرو ملی و یا بین المللی عمل می کنند و ملزم به پاسخگویی به مشتریان، ارباب رجوع و ذینفعانهستند. عصر کنونی دوره تحولات شتابنده و غیر قابل پیش بینی است. سازمانها برای مقابله با تهدیدات محیطی و استفاده از فرصتهای احتمالی ، ناچارند ظرفیتها و توانمندیهای درونی خود را بشناسند. با چنین اوصافی سازمانهانبایستی در انتظار موج باشند. بلکه باید خود منبع موج و تحول گردند و در جهت بهبودی خود بکوشند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای جدید تمدن امروزی باشند. هدف از این پژوهش، بررسی رابطه بین هوش تجاری و تفکر راهبردیدر دستگاههای اجرایی شهرستان رفسنجان می باشد. این پژوهش با استفاده از مطالعات مقطعی و روش توصیفی ازنوع همبستگی در جامعه آماری ۱۹۰ نفری مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان رفسنجان انجام گردید. برای تعیین حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۱۲۴ نفر انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامههوش تجاری و پرسشنامه تفکر راهبردی استفاده شده است. در این تحقیق جهت توصیف داده های جمع آوری شده، انواع آماره های توصیفی و همینطور انواع آماره های استنباطی مورد استفاده قرار گرفت و در نهایت اطلاعاتجمع آوری شده با استفاده از نرم افزار spss و pls تجزیه و تحلیل گردید. نتایج این پژوهش نشان می دهد که هوش تجاری بر تفکر راهبردی تاثیر دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.