بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند بر مشتری مداری مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند بر مشتری مداری مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند بر مشتری مداری مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند بر مشتری مداری مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند بر مشتری مداری مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر اخلاق کسب و کار بر مشتری مداری: نقش میانجی گرانه تصویر ذهنی برند)مطالعه موردی شرکت ایران خودرو انجام شده است.این تحقیق از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری آن شامل کلیه مدیران کارشناسان فنی و غیر فنی شرکت ایران خودرو می باشد که تعداد آنها برابر با ۱۳۰ نفر می باشد. بدلیل پایین بودن حجم جامعه، با استفاده از روش سرشماری تمامی مدیران، کارشناسان فنی و غیرفنی مورد بررسی قرار گرفته اند. و به منظور گردآوری داده ها از دو پرسشنامه مشتری مداری جیمنز و همکاران) ۲۰۰۸ (، تصویر ذهنی برند اریک تی.جی. وانگ) ۲۰۱۲ ( استفاده شده است به منظور تجزیه و تحلیل داده ها ازروش های آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که تصویر ذهنی برند و ابعاد آن)تصویر ذهنیمطلوب و تصویر ذهنی نیرومند( بر مشتری مداری تاثیر مثبت و معنی داری دارد. در خاتمه براساس نتایج تحقیق پیشنهادهایی ارایه گردیده است که می تواند مورد مدیران و کارشناسان ایران خودرو نیز قرار گیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.