استراتژی بانک سبز پل ارتباطی بازاریابی اجتماعی ومسیولیت اجتماعی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استراتژی بانک سبز پل ارتباطی بازاریابی اجتماعی ومسیولیت اجتماعی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استراتژی بانک سبز پل ارتباطی بازاریابی اجتماعی ومسیولیت اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی بانک سبز پل ارتباطی بازاریابی اجتماعی ومسیولیت اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استراتژی بانک سبز پل ارتباطی بازاریابی اجتماعی ومسیولیت اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

بانکداری اجتماعی رویکرد نوظهوری در بانکداری خرد که فرایندهای قرض دهی ورابط بین قرض دهندگان،گیرندگان و موسسات مالی را شفاف می سازد.وضمن مشارکت درشبکه های اجتماعی، مسوولیت پذیری اجتماعی را نیز شامل می گردد.بانکداری اجتماعی فصلنوینی از بانکداری است که راهنمای همه بانکداران برای تصمیم گیری در جهت تحقق اهداف اقتصادی واجتماعی محسوبمی شود.مفهوم بانکداری اجتماعی ) Social banking ( تغییری شگرف به جای محصول محوری به معنای واقعی به مفهوم مشتری محوری نزدیک شده است.ووظیفه محوری بودن وظایف به راه حل محوری سوق داده شده است.در واقع توجه به نیازهای اساسی افراد جامعه بخصوص اقشار ضعیف، ایجاد امکانات عادلانه اقتصادی و اجتماعی،رفع فقر، محیط زیست و … از جمله مواردی است که در این نوع بانکداری به آن پرداخته می شود.بانکداری اجتماعی، بانکداری است که با هدف مسیولیت های اجتماعی راه اندازی شده و به دنبال بانکداری تجاری نیست.در یک نگاه کلی می توان اظهار داشت که عواملی مانند حاکمیت نداشتن مشتری دربازار وبی تاثیر بودن تصمیمات آنها دررفتار بانک ها، درنظرنگرفتن ملاحظات زیست محیطی و مسیولیت پذیری اجتماعی درارزیابی سرمایه گذاران، رقابتی نبودن شرایط بازار وعدم انجام اقدامات موثرتوسط بانک ها برای مسیولیت پذیری سهامداران و عدم امکان جایگزینی روش های نوین غیر اجباری با قوانین و مقررات دست و پاگیر درکاهش مسیولیت پذیری اجتماعی سازمان ها به خصوص بانک های ایرانی موثر بوده اند.در این مقاله ضمن شناسایی ابعاد بانکداری اجتماعی ازجمله )ارتباط با مشتری در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی،کمپین تبلیغاتی،خدمات به مشتریان،دگرگونی بانکداری آنلاین ، شفافیت در قیمت گذاری، بانکداری باز، تکنولوژیهای لازم برای عملیاتی کردن مدل بانکداری اجتماعی(، به جنبه های عینی بازاریابی اجتماعی در بانک و همچنین خلق استراتژی بانک در برابر رسانه های اجتماعی )استراتژی بانک سبز( می پردازد و مراحل اجرای یک برنامه بازاریابی اجتماعی را بیان می گردد ودر انتها راهکارهایی به منظور تقویت مسیولیت اجتماعی بانک ها بیان می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.