ارزیابی وضعیت مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( ECRM ) مطالعه ای بر شعب موسسه اعتباری کاسپین شهر مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی وضعیت مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( ECRM ) مطالعه ای بر شعب موسسه اعتباری کاسپین شهر مشهد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی وضعیت مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( ECRM ) مطالعه ای بر شعب موسسه اعتباری کاسپین شهر مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی وضعیت مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( ECRM ) مطالعه ای بر شعب موسسه اعتباری کاسپین شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی وضعیت مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( ECRM ) مطالعه ای بر شعب موسسه اعتباری کاسپین شهر مشهد :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش، ارزیابی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان (ECRM) (مطالعهای بر شعب موسسه اعتبار ی کاسپین شهر مشهد) میباشد. بدین منظور با مراجعه به تحقیقات انجامگرفته، ابعاد مرتبط با مفهوم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان شناسایی شد و بر مبنای این ابعاد، پرسشنامهای مبتنی بر ۴۵ سوال و ۹ عامل (کیفیت خدمات، شهرت شرکت، برند شرکت، اعتماد در ارتباط، رضایت در ارتباط، سرعت در پاسخگویی، مکانیزه کردن بازاریابی، رقابت، سرعت در عملکرد) طراحی گردید و روایی آن از طریق خبرگان رشته مدیریت، مورد تایید قرار گرفت که پایایی آن بر اساس آزمون ضریب آلفای کرونباخ برابر با (۷۱۷/۰ (میباشد. جامعه آماری پژوهش تمامی مشتریان موسسه مالی اعتباری کاسپین در شهر مشهد میباشند، که با توجه به نامحدود بودن حجم جامعه آماری حجم نمونه طبق فرمول کوکران برابر ۳۶۴ نفر میباشدکه بعد از توزیع پرسشنامه تعداد ۲۲۱ پرسشنامه بازگردانده شد و از این تعداد، ۱۶۲ پرسشنامه به صورت کامل پاسخ دادهشده بود. نتایج حاصل از بررسی وضعیت ابعاد فوق در شعب موسسه اعتباری کاسپین شهر مشهد حاکی از این است که ابعاد مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتر یان(کیفیت خدمات، سرعت در پاسخگویی، مکانیزه کردن بازاریابی، رقابت، سرعت در عملکرد) از وضعیت مطلوب برخوردارند و متغیر مد یریتارتباط الکترونیکی با مشتریان و ابعاد (اعتماد در ارتباط، رضایت در ارتباط، شهرت شرکت، برند شرکت) آن از دید پاسخ دهندگان در وضعیتنامطلوب قرار دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.