نقش مدیریت دانش در کسب وکار الکترونیکی و مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: مقایسه ایران با دیگر کشورها


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت دانش در کسب وکار الکترونیکی و مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: مقایسه ایران با دیگر کشورها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت دانش در کسب وکار الکترونیکی و مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: مقایسه ایران با دیگر کشورها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت دانش در کسب وکار الکترونیکی و مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: مقایسه ایران با دیگر کشورها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت دانش در کسب وکار الکترونیکی و مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: مقایسه ایران با دیگر کشورها :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مدیریت دانش یک پیشنیاز برای کسبوکار الکترونیکی و تمرکز بر افزایش ارتباط با مشتری میباشد. به منظور کار در یک محیط کسبوکار الکترونیکی، یک سازمان باید یک دستور مناسبی از دانش بر بازارها، مشتریان، محصولات و خدمات، روشها و فرآیندها، رقیبها و مهارتهای کارمندان از لحاظ الکترونیکی، در سرتاسر جهان از طریق اینترنت و اینترانت که انفجاری در غنیشدن و رسیدن به علم و دانش داشته باشد، ارایه دهد. امروزه سیستمهای مدیریت دانش برای تضمین دانشهای ورودی و دانشهای خروجی از سازمان ضروری هستند. همچنین کسبوکار الکترونیکی مشتریان یک سازمان را با استفاده از ابزارهای الکترونیکی، جهانی میکند. مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد دیجیتال و جهانی سازمانها را مجبور به دوباره فکر کردن ایجاد روابط با مبنای گستردهتر وادار کرده است. محققین معتقدند که ارتباط با مشتری نمیتواند بدون مدیریت دانش اتفاق افتد. سازمانها برای اینکه بتوانند بازده و تاثیر بیشتری در تحویل خدمات و محصولات به مشتریان و راضیکردن آنها داشته باشند، باید دانش را بر مشتریان مدیریت کنند تا سازمانهای خدماتی توجه به نیازهای مشتری را تضمین کنند. بنابراین مدیریت دانش یک بخش کامل از مدیریت ارتباط با مشتری و کسبوکار الکترونیکی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.