تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بیمه البرز در استان گیلان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بیمه البرز در استان گیلان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بیمه البرز در استان گیلان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بیمه البرز در استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بیمه البرز در استان گیلان :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
ما در حال زندگی در عصر برند های تجاری می باشیم، برند هایی که به عنوان ارزشمندترین دارایی های یک کسب و کار بر شمرده می شوند. برند سازی به ویژه در بخش های خدماتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا که مصرف کنندگان قبل از تجربه ی خدمات قادر به ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده از طریق برند سازمان می باشند. مطالعه حاضر در صدد بررسی تاثیر فعایت های بازاریابی و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتری و همچنین تبلیغات دهان به دهان و تداوم ارتباط در شرکت بیمه البرز میباشد. داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه جمع آوری و از طریق روش تحلیل مسیر با استفاده از نرم افزار لیزرل تحلیل شده اند. نتایج بررسی ها تاثیر مثبت بین متغیرهای مورد بررسی را نشان داد و همچنین گفت و گوی دو جانبه به عنوان مهمترین عامل تاثیر گذار معرفی و نقش دیگر عوامل فعالیت های بازاریابی یعنی کیفیت خدمات، صمیمیت ، مشتری مداری ، رابطه محوری و ویژگی های ارایه دهنده خدمات بر کیفیت رابطه و تاثیر آن در ایجاد وفاداری، تداوم ارتباط و تبلیغاتدهان به دهان مورد تایید قرار گرفته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.