بررسی رابطه بین مشتری محوری و عملکرد تجاری در بانک تجارت


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مشتری محوری و عملکرد تجاری در بانک تجارت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مشتری محوری و عملکرد تجاری در بانک تجارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مشتری محوری و عملکرد تجاری در بانک تجارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مشتری محوری و عملکرد تجاری در بانک تجارت :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین مشتری محوری و عملکرد تجاری در بانک تجارت انجام گرفت . جامعه آماری این تحق ی ق کارکنان اداره امور شعب بانک تجارت شمال تهران می باشند. تعداد حجم نمونه آماری کارکنان، ۱۸۴ نفر م ی باشد . روش نمونه گیری از کارکنان تصادفی ساده می باشد. به منظور گردآوری داده های مورد نیاز پرسشنامه ای طراحی گردید و پس از بررسی روایی و پایایی آن، بین افراد نمونه توزیع و جمع آوری گردید. داده های گردآوری شده در راستای تایید یا عدم تایید توزیع نرمال بودن داده ها جهت سنجش متغیرها از آزمون کولموگروف اسمیرنوف استفاده میگردد. در صورت نرمال بودن داده ها از آزمون ها ی آمار ی پارامتریک و در صورت نرمال نبودن داده ها از آزمون های آماری ناپارامتریک استفاده می شود. نتایج تحقیق حاکی از این است که بین مشتری محوری و عملکرد تجاری در بانک تجارت ارتباط معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.