تحلیل پایداری سیستم نگهداری مقاطع بحرانی تونل راه همرو بر اساس مدل سازی عددی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل پایداری سیستم نگهداری مقاطع بحرانی تونل راه همرو بر اساس مدل سازی عددی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل پایداری سیستم نگهداری مقاطع بحرانی تونل راه همرو بر اساس مدل سازی عددی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل پایداری سیستم نگهداری مقاطع بحرانی تونل راه همرو بر اساس مدل سازی عددی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل پایداری سیستم نگهداری مقاطع بحرانی تونل راه همرو بر اساس مدل سازی عددی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
با توجه به آسیب وارده به سیستم نگهداری تونل همرو، بررسی مجدد پایداری سیستم نگهداری طراحی شده برای این تونل،ضروری به نظر می رسد. هدف از ارایه این تحقیق بررسی پایداری سیسستم نگهداری با استفاده از مدل سازی عددی نیروها وممان های وارده و تعیین ضریب ایمنی در مقاطع بحرانی می باشد. برای این منظور سه مقطع با روبارههای مختلف انتخاب و از روشعددی تفاضل محدود (Flac 2D) و نرم افزار ارزیابی اثر متقابل نیروی محوری و ممان خمشی (Spcolumn) استفاده شد. نتایج بررسی نشان می دهد که سیستم نگهداری تونل همرو در مقابل نیروها و ممانهای وارده، در مقاطع ۱ و ۲ با ضرایب ایمنی ۲/۲ و ۱/۵ پایدار بوده و در مقطع ۳ با ضریب ایمنی ۰/۸۷ ناپایدار است. در ادامه آنالیز حساسیت سیستم نگهداری تونل مذکور نسبت به K (نسبت تنش های برجا( بررسی گردید. نتایج نشان می دهد که اندازه گیری دقیق K در مقاطع ۱ و ۲ می تواند باعث کاهش هزینه ها و تسریع در احداث تونل شود. مقطع ۳ تونل، در مقادیر مختلف K ناپایدار بوده و بازبینی در طراحی اولیه ضروری به نظرمی رسد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.