شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (وای که سرمایه حوزه استان تهران) پرداخته شده است. روشی که در این تحقیق به کار برده شده است، روش توصیفی – پیمایش می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل استفاده کنندگان از خدمات اینترنتی شعب بانک سرمایه در استان تهران با جمعیتی نامحدود می باشد. نمونه آماری برابر با ۳۸۴ نفر می باشد که به صورت تصادفی ساده انتخاب شده اند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسش نامه آن استفاده شده است. از آمار توصیفی برای بررسی مشخصاتی که آن سن و میزان درآمد استفاده شده در بخش آمار استنباطی با استفاده از تکنیک بی حسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی که به وسیله پرسش نامه در اختیار نمونه آماری قرار گرفته بود، مورد بررسی و اعتبار سنجی قرار گرفت. سپس با استفاده از تکنیک تاپسیس و اعلام نظر خبرگان تکنیک دلفی، عوامل موثر بر رتبه بندی شدند . نتایج این تحقیق نشان می دهد که ۱۱ عامل به عنوان عوامل موثر بر پذیرش باکتری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی برگزیده شده اند. در بین این عوامل، گزینه (تبلیغات توصیه ای) از اولویت بالاتری برخوردار شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.