تاثیرآموزش مهارتهای زندگی به شیوه مشاوره گروهی برکاهش آسیب های روانی -اجتماعی دانش آموزان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرآموزش مهارتهای زندگی به شیوه مشاوره گروهی برکاهش آسیب های روانی -اجتماعی دانش آموزان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرآموزش مهارتهای زندگی به شیوه مشاوره گروهی برکاهش آسیب های روانی -اجتماعی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرآموزش مهارتهای زندگی به شیوه مشاوره گروهی برکاهش آسیب های روانی -اجتماعی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرآموزش مهارتهای زندگی به شیوه مشاوره گروهی برکاهش آسیب های روانی -اجتماعی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور تسهیل آموزش مهارت های زندگی به شیوه مشاوره گروهی از کاهش آسیب های روانی – اجتماعی دانش آموزان استان خراسان رضوی در سال ۱۳۹۳ انجام گرفت و این پژوهش براساس طرح مصوب سازی دانش آموزان در معرض خطر (دختر و پسر) مقطع متوسطه سنین ۱۸ الی ۲۱ سالگی سال ۱۳۸۸ می باشد. جامعه آماری از کلیه دانش آموزان نوجوان و جوان در معرض خطر نوازی هفت گانه مشهد و مناطق تبادکان ، احمد آباد و نظریه تشکیل شده است، نمونه آماری نفر از دانش آموزان ۲۰۰ نفر دختر و پسر به تفکیک جنسیت به صورت تصادفی خوشه ای انتخاب شد. پژوهش از نوع پیش آزمون و پس آزمون با یک گروه با استفاده از ابزارهای دینی بود (پرسش نامه ابزار وجود، پرسش نامه مهارت های مقابله با استرس و پرسش نامه هویت) که به منظور جمع آوری داده ها در مرحله پیش آزمون و پس آزمون مورد استفاده قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از روش های آماری توصیفی (نمودار ستونی، دایره ای، در صد و….) ما آمار استنباطی مانند آزمون داسیت گروه های مستقل استفاده گردیده است. نتایج پژوهش حاضر به شرح زیر است: مقدار تی دین پیش آزمون و پس آزمون پرسش نامه هویت در صد ۰/۰۵ معنی دار نمی باشد و بقیه تی های محاسبه شده در سطح ۰/۰۵ معنی دارد و موید فرضیه های پژوهش می باشند. به عبارت دیگر آموزش مهارت های زندگی به شیوه مشاهده گروهی موجب افزایش ابراز وجود( قاطعیت) در نوجوانان و جوانان پسر و دختر دبیرستانی می گردد. آموزش مهارت های زندگی به شیوه مشاوره گروهی موجب افزایش پاسخ مهارت های مقابله با استرس در نوجوانان و جوانان پسر و دختر دبیرستانی می گردد. آموزش مهارت های زندگی بشر و مشاوره گذاری موجب افزایش احساس هویت در نوجوانان و جوانان پسر و دختر دبیرستانی نمی گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.