بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: شعب بانک توسعه صادرات ایران)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: شعب بانک توسعه صادرات ایران) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: شعب بانک توسعه صادرات ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: شعب بانک توسعه صادرات ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: شعب بانک توسعه صادرات ایران) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در طول چند دهه گذشته فلسفه کسب و کار ، از جهت گیری بازاریابی به (بازاریابی رابطه مند) تبدیل شده است. سازمان های ارایه دهنده خدمات، مانند بانک ها به طور فزاینده به اعمال بازاریابی ضابطه مند برای بهبود عملکرد مدیریت نام تجاری خود مانند وفاداری به نام تجاری و تصویر نام تجاری روی آورده اند. و منجر به ایجاد هویت نام تجاری می شود و به ارزش آن می افزاید. هدف اصلی از این مطالعه بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش بیشه نام تجاری در شعب بانک توسعه صادرات ایران است. این مطالعه همچنین بررسی تاثیر و نفوذ ابعاد بازاریابی رابطه مند (اعتماد، وابستگی (تعلق خاطر)، ارتباطات، ارزش های مشترک، همدلی و بازخورد) و توسعه ارزش ویژه نامه تجاری در بانک ها می پردازد. نمونه شامل ۴۲۵ نفر از مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می باشد از پرسش نامه برای جمع آوری داده ها استفاده شد. پس از آزمون مدل با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی و آزمون فرضیه ها ، یافته ها نشان داد که بازاریابی رابطه من تاثیر مثبت بر ارزش ویژه نام تجاری در شعب بانک توسعه صادرات دارد. ابعاد بازاریابی رابطه مند (اعتماد، ارتباطات، ارزش های مشترک و همدلی) به میزان قابل توجهی تاثیر مثبت و معنادار بر ارزش ویژه نامه تجاری دارند. وابستگی (تعلق خاطر) و بازخورد بر ارزش ویژه نامه تجاری تاثیر نداشت. یافته های این مطالعه کاربردهای عملی برای افزایش ارزش ویژه که نام تجاری شعب بانک توسعه صادرات ایران با توجه به تقویت ابعاد بازاریابی رابطه مند دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.