پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل پی دی اف
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک دارای ۲۰۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک :

توضیحات:

پایان نامه

مطالعه­ ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریتاستراتژیک کسب و کارها، موردکاوی شرکت فراسیستم صنعت پخش

، در قالب فایل

pdf

و در حجم ۲۰۲ صفحه به همراه کلیه ضمائم و پرسشنامه های مربوطه.

بخشی از چکیده:

این پروژه مطالعاتی

قصد بررسی آثار به‌کار گیری مفهوم سرمایه معنوی در مدیریت استراتژیک

کسبو کارها

با هدف دستیابی بهمزیت رقابتی و ثبات شرکتها در بازار را دارد. بنابراین در طول اجرای این پروژه بهبررسی تعاریف سرمایه معنوی و شناسایی مدل و شاخصها و مولفه های آن پرداخته می شودتا با در نظر گرفتن آنها، به بررسی اثرپذیری مدیریت استراتژیک از انباشت سرمایهمعنوی در کسب و کارها بپردازیم. پس از ارزیابی این طرح نیز به انجام یک مورد کاوی می پردازیم تا میزان انباشت سرمایه معنوی و تاثیرپذیریمدیریت استراتژیک این شرکت از سرمایه معنوی را بررسی کنیم.

پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک
فهرست مطالب:

فصل اول

مقدمه

۱-۱-موضوع پژوهش

۱-۲- اهداف پژوهش

۱-۳- سوال های پژوهش

۱-۴- قلمروها

۱-۵- نوع پژوهش

۱-۷- تعریف عملیاتی واژه های اصلی

۱-۷-۱- سرمایه

۱-۷-۲- سرمایه معنوی

۱-۷-۳- سرمایه معنوی در سطح فردی

۱-۷-۴- سرمایه معنوی در سطح سازمانی

۱-۷-۵- استراتژی

۱-۷-۶- مدیریت استراتژیک

فصل دوم

مقدمه

۲-۱- انواع سرمایه

۲-۱-۱- سرمایه انسانی

۲-۱-۲- سرمایه هیجانی

۲-۱-۳- سرمایه مذهبی

۲-۱-۴- سرمایه فرهنگی

۲-۱-۵- سرمایه اجتماعی

۲-۱-۶-سرمایه معنوی

۲-۲- جمع بندی تعریف سرمایه معنوی

۲-۳- جمع بندی و انتخاب مدل برای سنجش سرمایه معنوی

۲-۴- مدیریت استراتژیک

۲-۴-۱-نیاز به تغییر و تحول استراتژیک

۲-۴-۲-مزایای مدیریت استراتژیک

۲-۴-۳-بررسی تاریخچه استراتژی

۲-۴-۴-تعاریف استراتژی

تعریف استراتژی از بُعد نظامی

تعریف استراتژی از بعد سیاسی و ملّی

تعریف استراتژی از دیدگاه اقتصادی

۲-۴-۵-مدلهای برنامه‌ریزی استراتژیک

مدل مدیریت استراتژیک پیرس و رابینسون

مدل مدیریت استراتژیک دیوید

مدل تامپسون و استریکلند

مدل لزلی و همکاران

مدل رایت و همکاران

۲-۴-۶-مراحل برنامه‌ریزی استراتژیک

۲-۶-

جمعبندی و انتخاب مدل برای مدیریت استراتژیک

کتابنامه

فصل سوم

۳-۱- شرح تفصیلی فرآیند و مراحل اجرای پژوهش

۳-۲- مراحل تحلیل

مورد ” شرکت فراسیستم صنعت پخش”

۳-۲-۱- معرفی شرکت فراسیستم صنعت پخش

۳-۲-۲- برنامه ریزی استراتژیک شرکت فراسیستم صنعتپخش

۳-۳- تهیه ابزارهای تحلیل سرمایه معنوی

۳-۳-۱-معرفی شاخص ها و مولفه های آنها

۳-۳-۲- روایی ابزارها

۳-۴- محتوای پرسشنامه و سوالات مصاحبه

۳-۴-۱- روش امتیاز دهی پرسشنامه و تحلیل سوالاتمصاحبه

۳-۵-

فرآیندجمع آوری اطلاعات

۳-۶- محدودیت های پژوهش

فصل چهارم

مقدمه

۴-۱-یافته های پژوهش بر اساس سوال پژوهش

۴-۱-۱ سرمایه معنوی چه تأثیری بر مدیریت استراتژیککسب و کارها دارد؟

استراتژی شماره ۱: انتخاب صنعت پخش مویرگی ایرانبه عنوان بازار هدف

استراتژی شماره ۲:

IntegrationBackward

با تأمینکننده محصول نرم افزاری در حوزه خدمات نرم افزاری

استراتژی شماره۳۱: ایجاد تنوع همگون

برای بازار هدف (صنعت پخش مویرگی ایران)

۴-۱-۲- مدیریت استراتزیک شرکت فراسیستم صنعت پخشبا رویکرد سرمایه معنوی چنین می باشد

فصل پنجم

۵-۱- تحلیل و تفسیر یافته ها

۵-۲- نقد ابزارها

۵-۳- کاربرد پژوهش

۵-۴- ارائه پیشنهادات

پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک
فهرست منابع

پیوست ها و ضمائم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.