پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک
توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک دارای ۲۰۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک :
توضیحات:
پایان نامه
مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریتاستراتژیک کسب و کارها، موردکاوی شرکت فراسیستم صنعت پخش
، در قالب فایل
و در حجم ۲۰۲ صفحه به همراه کلیه ضمائم و پرسشنامه های مربوطه.
بخشی از چکیده:
این پروژه مطالعاتی
قصد بررسی آثار بهکار گیری مفهوم سرمایه معنوی در مدیریت استراتژیک
کسبو کارها
با هدف دستیابی بهمزیت رقابتی و ثبات شرکتها در بازار را دارد. بنابراین در طول اجرای این پروژه بهبررسی تعاریف سرمایه معنوی و شناسایی مدل و شاخصها و مولفه های آن پرداخته می شودتا با در نظر گرفتن آنها، به بررسی اثرپذیری مدیریت استراتژیک از انباشت سرمایهمعنوی در کسب و کارها بپردازیم. پس از ارزیابی این طرح نیز به انجام یک مورد کاوی می پردازیم تا میزان انباشت سرمایه معنوی و تاثیرپذیریمدیریت استراتژیک این شرکت از سرمایه معنوی را بررسی کنیم.
پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک
فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
۱-۱-موضوع پژوهش
۱-۲- اهداف پژوهش
۱-۳- سوال های پژوهش
۱-۴- قلمروها
۱-۵- نوع پژوهش
۱-۷- تعریف عملیاتی واژه های اصلی
۱-۷-۱- سرمایه
۱-۷-۲- سرمایه معنوی
۱-۷-۳- سرمایه معنوی در سطح فردی
۱-۷-۴- سرمایه معنوی در سطح سازمانی
۱-۷-۵- استراتژی
۱-۷-۶- مدیریت استراتژیک
فصل دوم
مقدمه
۲-۱- انواع سرمایه
۲-۱-۱- سرمایه انسانی
۲-۱-۲- سرمایه هیجانی
۲-۱-۳- سرمایه مذهبی
۲-۱-۴- سرمایه فرهنگی
۲-۱-۵- سرمایه اجتماعی
۲-۱-۶-سرمایه معنوی
۲-۲- جمع بندی تعریف سرمایه معنوی
۲-۳- جمع بندی و انتخاب مدل برای سنجش سرمایه معنوی
۲-۴- مدیریت استراتژیک
۲-۴-۱-نیاز به تغییر و تحول استراتژیک
۲-۴-۲-مزایای مدیریت استراتژیک
۲-۴-۳-بررسی تاریخچه استراتژی
۲-۴-۴-تعاریف استراتژی
تعریف استراتژی از بُعد نظامی
تعریف استراتژی از بعد سیاسی و ملّی
تعریف استراتژی از دیدگاه اقتصادی
۲-۴-۵-مدلهای برنامهریزی استراتژیک
مدل مدیریت استراتژیک پیرس و رابینسون
مدل مدیریت استراتژیک دیوید
مدل تامپسون و استریکلند
مدل لزلی و همکاران
مدل رایت و همکاران
۲-۴-۶-مراحل برنامهریزی استراتژیک
۲-۶-
جمعبندی و انتخاب مدل برای مدیریت استراتژیک
کتابنامه
فصل سوم
۳-۱- شرح تفصیلی فرآیند و مراحل اجرای پژوهش
۳-۲- مراحل تحلیل
مورد ” شرکت فراسیستم صنعت پخش”
۳-۲-۱- معرفی شرکت فراسیستم صنعت پخش
۳-۲-۲- برنامه ریزی استراتژیک شرکت فراسیستم صنعتپخش
۳-۳- تهیه ابزارهای تحلیل سرمایه معنوی
۳-۳-۱-معرفی شاخص ها و مولفه های آنها
۳-۳-۲- روایی ابزارها
۳-۴- محتوای پرسشنامه و سوالات مصاحبه
۳-۴-۱- روش امتیاز دهی پرسشنامه و تحلیل سوالاتمصاحبه
۳-۵-
فرآیندجمع آوری اطلاعات
۳-۶- محدودیت های پژوهش
فصل چهارم
مقدمه
۴-۱-یافته های پژوهش بر اساس سوال پژوهش
۴-۱-۱ سرمایه معنوی چه تأثیری بر مدیریت استراتژیککسب و کارها دارد؟
استراتژی شماره ۱: انتخاب صنعت پخش مویرگی ایرانبه عنوان بازار هدف
استراتژی شماره ۲:
IntegrationBackward
با تأمینکننده محصول نرم افزاری در حوزه خدمات نرم افزاری
استراتژی شماره۳۱: ایجاد تنوع همگون
برای بازار هدف (صنعت پخش مویرگی ایران)
۴-۱-۲- مدیریت استراتزیک شرکت فراسیستم صنعت پخشبا رویکرد سرمایه معنوی چنین می باشد
فصل پنجم
۵-۱- تحلیل و تفسیر یافته ها
۵-۲- نقد ابزارها
۵-۳- کاربرد پژوهش
۵-۴- ارائه پیشنهادات
پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک
فهرست منابع
پیوست ها و ضمائم
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.