مقاله نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش :
توضیحات:
مقالهنقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش، در قالب فایل
word
و در حجم ۱۵ صفحه.
چکیده:
امروزه دانش به عنوان یک منبعاستراتژیک و یک شایستگی کلیدی برای انسانها از اهمیت ویژهای برخوردار است. و همهیگروههای کار و کار عملی اذعان دارند، برای اینکه سازمانها بتوانند در دنیایتجاری و رقابتی حضور مستمر و پایداری داشته باشند باید حول محور علم و دانش فعالیتکنند از اینرو برای استفاده صحیح از این منبع پرمایه موضوع مدیریت دانش در دستورکار سازمانهای پیشرو قرار گرفته است. مدیریت دانش بر سه موضوع اصلی یعنی: انسان،ساختار و فناوری تأکید دارد و سعی دارد تا با ایجاد ساختار مناسب و زیرساختهایتکنولوژیکی لازم در سازمان و با محور قرار دادن انسان و آماده سازی او به عنواندانشکار، باتولید و استفاده صحیح از منبع دانش به اهداف سازمانی دست پیدا نماید. تا از اینطریق ضمن آماده سازی خود برای گذر از عصر صنعتی به عصر دانشی، بتواند سازمانی برپایه دانش را بنا گذارد. در این مقاله ابعادی از موضوعات مرتبط با مدیریت دانش ونقش فناوری اطلاعات به عنوان یکی از سه زیر ساخت اصلی مدیریت دانش در این ارتباط موردبحث و بررسی قرار میگیرد.
ساختار این مقاله تشکیل شده از:
-
– مقدمه: که در آن ضمن بیان جایگاه دانش در سازمان، دانش به عنوان یک منبع ارزشمند معرفی میشود.
-
– مدیریت دانش: ارایه تعریف اجمالی از مدیریت دانش و سطوح مختلف آن و رابطه بین فناوری و مدیریت دانش و انسان، مطالب این بخش را تشکیل میدهند.
-
– مدیریت زنجیره داده، اطلاعات و دانش: در این بخش از مقاله جایگاه، نقش و نحوه مدیریت داده و اطلاعات و دانش تبیین میگردد.
-
– مدیریت دانش ضمنی، دانش آشکار: در این قسمت ضمن معرفی اجزاء دانش (شامل دانش ضمنی – آشکار) اجزای مدل نوناکا – تاکوچی که نحوه و فرآیند تبدیل این دو نوع از دانش را به یکدیگر مطرح مینماید مورد بررسی قرار میگیرد. و در پی آن نقش و نحوه استفاده از فناوری در این فرآیند به بحث گذاشته میشود.
-
– جمع بندی: بخش پایانی مقاله به جمعبندی مطالب ارایه شده اختصاص یافته است.
پساز پرداخت هزینه می توانید فایل
word
و قابل ویرایش این مقاله را دانلود بفرمایید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.