پروپوزال بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروپوزال بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروپوزال بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروپوزال بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروپوزال بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری :

توضیحات:

پروپوزال آماده پایان نامه کارشناسی ارشد باموضوع بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری،در قالب فایل

word

ودر حجم ۲۲ صفحه.

مقدمه:

علم بازاریابی شاهد تلاشها و تحقیقات قابلتوجهی در زمینه موضوع اخلاق بوده است. این مساله به این دلیل است که بازاریابی، بهصورت عام و بویژه رابطه خریدار- فروشنده، حیطه ­ای است که مشکلات اخلاقی زیادی درآن به وقوع می پیوندد. در حال حاضر تحقیقات گسترده ای با تمرکز بر اخلاق در حالانجام می­ باشد، اما غالب این تحقیقات از تعامل دو جانبه خریدار- فروشنده بر جنبهفروشنده تمرکز یافته است و مطالعات نسبتاً اندکی در خصوص اخلاق با توجه به جنبهمصرف‌کننده صورت پذیرفته است. غالب جنبه‌های رفتار مصرف کننده متاثر از اخلاق میباشد. لذا «اخلاق مصرف کننده» به عنوان قوانین اخلاقی، اصول و استانداردهایی کهرفتار یک شخص (یا گروه) را در زمینه انتخاب، خرید، استفاده یا فروش یک کالا یا خدمتهدایت می نماید، تعریف می شود.

بازاریابی همواره در جامعه متهم به استفاده ازدروغ، تقلب، تجاوز به حریم خصوصی افراد، آلودگی های زیست محیطی، ترویج مصرف­ گراییو بی ­توجهی به اقشار ضعیف و آسیب­ پذیر جامعه بوده است، در حالیکه بازاریابیبا هدف کمک به اقتصاد کشورها و تأمین خواسته­ های مصرف­ کنندگان شکل گرفته است. علتاصلی این اتهامات، غفلت اکثر شرکت­ها از ابعاد اجتماعی بازاریابی بوده است که موجبانحراف از آرمان­های بازاریابی در راه افزایش سودآوری گردیده است. شرکت­های متخلفاینگونه اندیشیده ­اند که رعایت اصول اخلاقی در بازاریابی از میزان دسترسی آنها بهاهداف اقتصادی می ­کاهد، درحالیکه در عصر بازاریابی امروز، شرکتی که پایبند به اصولاخلاقی بازاریابی نباشد و یا حتی فروشندگان آن رفتار فروش اخلاقی را رعایت نکنند،می­ تواند موجب سلب اعتماد مشتری از فروشنده و سازمان متبوعش گردد و در پی آنوفاداری مشتریان را تحت تأثیر شدیدی قرار دهد.

در صورت درخواست جهت عدم فروش این فایل به سایرین برای مدتی محدود( مدت زمان توقف فروش فایل بر اساس درخواست شما)، و یا نیاز به دریافت مشاوره رایگان، از طریق کانالهای ارتباطی سایت، موضوع را همراه با مشخصات فایل و درخواست خود مطرح فرمایید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.