پایان نامه بررسی میزان رضایتمندی شغلی کارکنان شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه (خودرو) ایران
توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
پایان نامه بررسی میزان رضایتمندی شغلی کارکنان شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه (خودرو) ایران دارای ۱۹۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف پایان نامه بررسی میزان رضایتمندی شغلی کارکنان شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه (خودرو) ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پایان نامه بررسی میزان رضایتمندی شغلی کارکنان شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه (خودرو) ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پایان نامه بررسی میزان رضایتمندی شغلی کارکنان شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه (خودرو) ایران :
توضیحات:
پایان نامه بررسی میزان رضایتمندیشغلی کارکنان شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه (خودرو) ایران، در قالب فایل
ودر حجم ۱۹۱ صفحه و بهمراه پرسشنامه مربوطه که در سال ۱۳۹۰ تدوین شده و با نمره۱۹.۲۵ دفاع شده است. این پایان نامه برای نخستین بار از طریق فرافایل در اینترنتقرار می گیرد.
چکیده
:
این تحقیق با هدف شناسایی و اولویتبندیعوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان، به بررسی این عوامل میپردازد و سعی در ارایهیراهحلها و راهکارهایی مناسب جهت افزایش رضایتمندی شغلی دارد. تحقیق حاضر اینپرسش را دنبال میکند که آیا عوامل ماهیت شغل، حقوق و مزایا، سرپرستی، ارتباط باهمکاران، نظام ترفیع و ارتقاء، امکانات رفاهی و ویژگیهای جمعیتی بر میزان رضایتشغلی اثرگذار است یا خیر. بدین منظور، این عوامل در قالب هفت فرضیه مورد بررسیقرار گرفته است
.
در این تحقیق از روش کاربردی و توصیفیاز نوع پیمایشی استفاده شده است
.
جامعه آماری آن را مدیران و کارکنانشرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه(خودرو) ایران تشکیل میدهند.
بهمنظور بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی شغلی از پرسشنامه و برای پاسخگویی به آن ازطیف نقطهای لیکرت استفاده شده است. به منظور تجزیه و تحلیل آماری دادهها، آزمونفرضیهها و سنجش اعتبار پرسشنامهها نیز از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است.یافتههای آزمونها نشان از رضایت جامعه آماری از شغل خود دارد و اثبات میکند کهتمام عوامل مذکور در افزایش رضایت شغلی مدیران و کارکنان شرکت مؤثر است
.
پایان نامه بررسی میزان رضایتمندی شغلی کارکنان شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه (خودرو) ایران
فهرست مطالب
فصلاول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیانمسأله
۱-۳- اهمیتمسأله
۱-۴-ضرورتانجام تحقیق
۱-۵- اهدافتحقیق
۱-۶- سؤالاتتحقیق
۱-۷-فرضیه های تحقیق
۱-۸-متغیرهای تحقیق
۱-۹-روش شناسی تحقیق
۱-۹-۱-نوع روش تحقیق
۱-۹-۲- ماهیت تحقیق
۱-۹-۳- طبقهبندی طرح تحقیق
۱-۹-۴- ابزارهای جمعآوری دادهها
۱-۱۰- جامعهآماری
۱-۱۱- معرفیدقیق محدوده تحقیق
۱-۱۲-دستاوردهای تحقیق
۱-۱۳-کاربران نتایج تحقیق
۱-۱۴- مفاهیمکلیدی تحقیق
۱-۱۵- منابعفصل اول
فصل دوم:مبانی نظری تحقیق
۲-۱- آشناییبا شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه(خودرو)ایران
۲-۲-تعریفرضایت شغلی
۲-۳- انواعرضایت شغلی
۲-۴- مفهومچند بعدی رضایت شغلی
۲-۵- تفاوترضایت شغلی و انگیزش
۲-۶- روشهایابراز نارضایتی
۲-۷-تئوریهای رضایت شغلی
۲-۷-۱- نظریه سلسله مراتب نیازها
۲-۷-۲- نظریه
ERG
۲-۷-۳- نظریه نیازهای اکتسابی«مککلهلند»
۲-۷-۴- تئوری
X
و
Y
۲-۷-۵- تئوری
Z
۲-۷-۶- نظریه انگیزش- بهداشت
۲-۷-۷- نظریه تبادل«هولاندر»
۲-۷-۸- نظریه کامروایی نیازی
۲-۷-۹- نظریه گروه مرجع
۲-۷-۱۰- تئوری بالندگی«کریس آرجریس»
۲-۷-۱۱- نظریه جایگاه نظارت
۲-۷-۱۲- نظریه برابری «آدامز»
۲-۷-۱۳- نظریه تعیین هدف
۲-۷-۱۴-نظریه انتظار
۲-۷-۱۵-تئوری تکامل یافته «پورتر» و «لالر»
۲-۷-۱۶-مدل «فرات» و «استارک»
۲-۷-۱۷-الگوی اقتضایی انگیزش
۲-۸- نتایج وپیامدهای رضایت شغلی
۲-۸-۱-عملکرد (بارآوری)
۲-۸-۲-غیبت
۲-۸-۳-جابجایی (ترک خدمت)
۲-۸-۴-سلامت کارکنان
۲-۸-۵-رضایت از زندگی
۲-۸-۶-پرخاشگری
۲-۸-۷-رفتار ضد تولیدی
۲-۸-۸-رضایتمندی مشتریان
۲-۸-۹-دیگر پیامدها
۲-۹- عواملمؤثر بر رضایت شغلی
۲-۹-۱-حقوق و دستمزد
۲-۹-۲-امنیت شغلی
۲-۹-۳-ماهیت شغل
۲-۹-۴-ابهام و تضاد نقش
۲-۹-۵-سرپرستی
۲-۹-۶-روابط با همکاران
۲-۹-۷-مشارکت
۲-۹-۸-عدالت سازمانی
۲-۹-۹-ویژگیهای شخصیتی
۲-۹-۱۰-فرصت برای ارتقاء و پیشرفت
۲-۹-۱۱-سطح هدف
۲-۹-۱۲-وجهه و اعتبار شغل
۲-۹-۱۳-تفکر مثبت
۲-۹-۱۴-شرایط مادی کار
۲-۹-۱۵-فرهنگ سازمانی
۲-۹-۱۶-استرس شغلی
۲-۹-۱۷-راهنمایی و مشاوره شغلی
۲-۹-۱۸-ویژگیهای جمعیتی
۲-۹-۱۹-ساختار سازمانی
۲-۹-۲۰-شبکه ارتباطات
۲-۹-۲۱-عوامل محیطی
۲-۱۰-روشهایسنجش رضایت شغلی
۲-۱۱-ابزارهای سنجش رضایت شغلی
۲-۱۲-مقیاسهایسنجش رضایت شغلی
۲-۱۲-۱- شاخص توصیفی شغل
JDI)(
)
۲-۱۲-۲- پرسشنامه رضایت شغلی مینهسوتا
MSQ)
)
۲-۱۲-۳- شاخص رضایت شغلی «بریفیلد» و «روث»
۲-۱۲-۴- پرسشنامه رضایت شغلی «دانت»
۲-۱۲-۵- مقیاس
SRA
۲-۱۲-۶- مقیاس «مورس»
۲-۱۲-۷- مقیاس شغل به گونه کلی
JIG)
)
۲-۱۳- بیشینهی تحقیق
۲-۱۴- منابعو مآخذ فصل دوم
فصل سوم: روشتحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- نوعتحقیق
۳-۳- روشتحقیق
۳-۴- طبقهبندیطرح تحقیق
۳-۵-ابزارهای جمعآوری دادهها
۳-۵-۱- مطالعات کتابخانهای
۳-۵-۲- پرسشنامه
۳-۶-متغیرهای تحقیق
۳-۷- مدلمفهومی تحقیق
۳-۸- چارچوبنظری تحقیق
۳-۹- آزمونپایایی و روایی پرسشنامه
۳-۹-۱- روایی ابزار اندازهگیری
۳-۹-۲- پایایی ابزار اندازهگیری
۳-۱۰- جامعهیآماری و نمونهی آماری
۳-۱۰-۱- جامعهی آماری
۳-۱۰-۲- نمونه آماری
۳-۱۱- روشهایموردنظر برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیهها
۳-۱۲- خلاصهفصل سوم
۳-۱۳- منابعفصل سوم
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل آماری یافتههای تحقیق
۴-۱- مقدمه
۴-۲- آمارتوصیفی
۴-۳- تحلیلتوصیفی امتیازات داده شده به متغیرهای مستقل پژوهش
۴-۴- آماراستنباطی
۴-۴-۱- تحلیل همبستگی متغیرهای مستقل پژوهش با سوالات مربوطه
۴-۴-۲- تحلیل همبستگی متغیرهای مستقل پژوهش با رضایت شغلی
۴-۵- خلاصهفصل چهارم
۴-۶- منابعفصل چهارم
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱- مقدمه
۵-۲- یافتههایتحقیق
۵-۲-۱- یافتههایمربوط به فرضیهی اصلی تحقیق
۵-۲-۲- یافتههایمربوط به فرضیهی فرعی تحقیق
۵-۳- استخراجپروژههای بهبود با توجه به نتایج حاصله
۵-۴-پیشنهادها
۵-۵-پیشنهادهایی برای تحقیقهای آتی
۵-۶- خلاصهفصل پنجم
۵-۷- منابع ومآخذ
پیوستها
پرسشنامهسنجش میزان رضایتمندی شغلی از وضعیت موجود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.