آسیب شناسی عرضه دستبافته های سنتی استان یزد(مورد مطالعه زیلوی میبد)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی عرضه دستبافته های سنتی استان یزد(مورد مطالعه زیلوی میبد) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی عرضه دستبافته های سنتی استان یزد(مورد مطالعه زیلوی میبد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی عرضه دستبافته های سنتی استان یزد(مورد مطالعه زیلوی میبد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی عرضه دستبافته های سنتی استان یزد(مورد مطالعه زیلوی میبد) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

صنایع دستی بیانگرهنر،ذوق وفرهنگ یک ملت است وآمیختگی زیادی باتاریخ سنت ها، محیط جغرافیایی و نیازهای مصرفی مردم دارد.باتوجه به عدم نیاز به سرمایه زیاد، ابزارساده، یادگیری آسان، همچنین اشتغال زایی فراوان و ایجاد تفاهم ملی و بین المللی در روند توسعه محلی و ملی، بسیار تاثیرگذار وضروری است و ترویج و فعال کردن آن علاوه بر بازدهی های فرهنگی واقتصادی، موجب جلب جهانگرد نیز می گردد.منطقه یزد با توجه به مرکزیت، هوشمندی و ذوق مردم، سابقه هنری و نیز استعدادهای محیطی وجغرافیایی،باید دراستمرار و رونق صنایع دستی و رفع مشکلات آن بکوشد تا علاوه بر بهره مندی های اقتصادی و فرهنگی و شهرت ملی وبین المللی،این صنعت مادی ومعنوی نیزحفظ وپایدارگردد.مهمترین دستبافته های سنتی استان یزد که قدمت طولانی درعرصه صنایع دستی کشور عبارتند از:فرش دستبافت،زیلو،دارایی بافی،دستمال یزدی،ترمه و…در این مطالعه ازبین دستبافته های سنتی استان یزد، که امروزه هنوز بازارمصرف وفروش فعالی دارند یعنی زیلو،به عنوان موضوع مطالعه انتخاب گردیده است،هدف اصلی این تحقیق بررسی وآسیب شناسی عرضه این دستبافته در بازار فروش امروز و ارایه راهکارها جهت ارتقاء کیفیت وفروش آن می باشد،لذا برای این هدف ابتدا مشکلات و محدودیت های شرایط تولید آن از مواد اولیه وابزارهای تولید با مطالعه میدانی بررسی شده و سپس بازار فروش و عرضه آن ازنظر کیفیت موردانتظار مشتریان،ابعاد مختلف عرضه ازجمله بسته بندی ،تبلیغات،تضمین کیفیت از طریق تکمیل پرسشنامه،موردارزیابی قرارخواهد گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.