تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان شرکت هیوندای)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان شرکت هیوندای) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان شرکت هیوندای) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان شرکت هیوندای)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان شرکت هیوندای) :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
در دنیای پر رقابت امروز که سرعت ورود رقبای جدید به بازار و ارایه خدمات متفاوت بسیار بالا است و با توجه به هزینه های بالای یافتن مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی بسیار مهم است. یکی از عوامل ایجاد و افزایش تعهد و وفاداری مشتری، ارزش ویژه برند است. برندهایی که ارزش افزوده ای را برای مشتریان به ارمغان می آورند، می توانند به جایگاه خاصی در ذهن مصرف کننده دست یابند. هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند است. این پژوهش از لحاظ هدف جزء پژوهش های کاربردی و از نظر جمع آوری اطلاعات توصیفی – پیمایشی است. ابتدا با بهره گیری از منابع کتابخانه ای مبانی نظری تحقیق تدوین گردید و در ادامه بر اساس ادبیات تحقیق، ۳۹۸ پرسشنامه بین خریداران هیوندای توزیع شده است که از این پرسشنامه ها تعداد ۳۸۴ پرسشنامه سالم و قابل تحلیل به دست امده است، داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزارهای LISREL و SPSS مورد بررسی قرارگرفت و نتایج پژوهش نشان می دهد که کیفیت فیزیکی، رفتار کارکنان، تجانس فردی ایده آل، شناخت برند و تجانس سبک زندگی هرکدوم بر روی وفاداری به برند تاثیر گذار هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.