بررسی رابطه وارانتی و وفاداری مشتریان در صنایع تولیدی ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه وارانتی و وفاداری مشتریان در صنایع تولیدی ایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه وارانتی و وفاداری مشتریان در صنایع تولیدی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه وارانتی و وفاداری مشتریان در صنایع تولیدی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه وارانتی و وفاداری مشتریان در صنایع تولیدی ایران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

با گسترش رقابت میان تولید کنندگان، سودآوری و حیات آن ها بدون توجه به حقوق مشتریان امکان پذیر نمی باشد از این رو، تولید کنندگانعلاوه بر کسب رضایت مشتریان به دنبال وفاداری آن ها می باشند. این تحقیق به موضوع وارانتی و بررسی رابطه آن با وفاداری مشتریان می پردازدکه ابتدا رابطه وارانتی و عملکرد مشتری در قبال سازمان و سپس عملکرد مشتری با وفاداری مشتریان مورد بررسی قرار می گیرد وارانتی کلیهتعهداتی می باشد که تولید کنندگان در جهت حمایت از مشتریان متقبل می شوند. جهت بررسی رابطه میان وارانتی و وفاداری مشتریان پس از مرورادبیات موضوع متغییرهای اولیه بدست آمده، از آزمون های توصیفی و استنباطی مناسب جهت بررسی مطالعه موردی پژوهش استفاده گردید. دادهها از طریق پرسشنامه به صورت تصادفی میان مشتریان شرکت های فعال در صنایع لوازم خانگی داخلی توزیع گردید. سپس پرسشنامه های قابلاستفاده جمع آوری و مورد مطالعه واقع گردید. نتایج بدست آمده از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون همبستگی اسپیرمن و تحلیل مسیر،بیانگر رابطه معنی دار بین ابعاد وارانتی و وفاداری مشتری از طریق متغیر واسطه ای عملکرد مشتری می باشد. از بین سهولت دسترسی و ارتباط باواحد وارانتی، بیشترین تاثیر مثبت را بر عملکرد مشتری، و عملکرد مشتری نیز رابطه مثبت و معنی داری با وفاداری مشتری دارد. امید است پژوهشحاضر با آشکار نمودن عوامل تاثیر گذار بر وفاداری مشتریان مورد استفاده مدیران و پژوهش های آتی قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.