بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش آن توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل مشتریان بانک کشاورزی است. با توجه به نامحدود بودن حجم جامعه، حجم نمونه ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شده است. از روش روایی محتوا و نیز از آلفای کرونباخ برای پایایی استفاده شد که میزان آن برای ارزش ویژه برند ۷۷۸ /. و برای اعتماد مشتریان ۸۳۴ /. بدست آمد. همچنین از آزمون کولموگروف جهت بررسی نرمال بودن استفاده شد و از آزمون پیرسون جهت بررسی فرضیات استفاده گردید. نتایج نشان داد که بین ارزش ویژه برند و اعتماد مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.