بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در مدیریت بحران (مطالعه موردی استانداری خوزستان و واحدهای تابعه)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در مدیریت بحران (مطالعه موردی استانداری خوزستان و واحدهای تابعه) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در مدیریت بحران (مطالعه موردی استانداری خوزستان و واحدهای تابعه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در مدیریت بحران (مطالعه موردی استانداری خوزستان و واحدهای تابعه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در مدیریت بحران (مطالعه موردی استانداری خوزستان و واحدهای تابعه) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه بحران ها امری حتمی و اجتناب ناپذیرند که به انسجام و هماهنگی سازمانها لطمه میزنند و آنان را با مشکلات و خسارات جبران ناپذیری روبرومی سازند. از آن جایی که تعداد اندکی از سازمان هابه لزوم آماده سازی خود برای رویارویی با بحران های احتمالی، پی بردهاند و برای مقابله با خطرات وخسارات احتمالی، ساز و کارهای لازم را پیش بینی نموده اند. لذا این عدم توجه، باعث از بین رفتن سازمان های زیادی گردیده است. بنابراین، لازم است کهسازمان ها همواره خود را برای مواجهه با خطرات احتمالی آماده نمایند و مناسب ترین ترکیب های تشکیلاتی و مدیریتی را به وجود آورند تا به هنگام وقوعبحران کمترین آسیب های انسانی و اقتصادی را متحمل شوند. برای این کار، بهترین اقدام بکارگیری مدیریت بحران است. مدیریت بحران دارای مولفه هایتاثیرگذار زیادی است. نظیر فرهنگ سازمانی، آموزش، تکنولوژی و … که در این پژوهش به بررسی یکی از این مولفه های اصلی مدیریت بحران یعنیارتباطات سازمانی پرداختهایم. جامعه آماری این پژوهش، استانداری خوزستان و سازمان های تابعه آن می باشد. مدیریت بحران در این سازمان با توجه به نقش مهمی که در توسعه کشور بر عهده دارد از اهمیت زیادی برخوردار است و میتواند با مدیریت صحیح به هنگام وقوع حوادث طبیعی، اجتماعی و سیاسی کم ترین خسارات انسانی و مالی را متحمل شد. این پژوهش بر اساس داده های جمع آوری شده در نیمه دوم سال ۱۳۹۴، از نمونه ای متشکل از ۲۸۵ نفر از مدیران و کارکنان استانداری و سازمان های تابعه آن صورت پذیرفته است. نتایج پژوهش نشان می دهد که شاخص های ارایه اطلاعات از جمله دسترسی به اطلاعات بهنگام، صحیح، مناسب، کامل، سریع، بازخورد و همچنین کانال های ارتباطی در مدیریت بحران موثر است؛ با توجه به نتیجه آزمون فریدمن ارایه اطلاعات کامل، کانال های ارتباطی و ارایه اطلاعات بهنگام از بیشترین میزان اهمیت برخوردارند. همچنین مولفه های ارایه اطلاعات صحیح، ارایه اطلاعات مناسب، ارایه سریع اطلاعات و بازخورد در جایگاه چهارم تا هفتم جای گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.