اولویت گذاری شاخص های راهبردی زنجیره تامین با رویکرد کارت امتیازی متوازن_تحلیل سلسله مراتبی (BSC_AHP) (مورد مطالعه: صنایع فولاد سازی)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت گذاری شاخص های راهبردی زنجیره تامین با رویکرد کارت امتیازی متوازن_تحلیل سلسله مراتبی (BSC_AHP) (مورد مطالعه: صنایع فولاد سازی) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت گذاری شاخص های راهبردی زنجیره تامین با رویکرد کارت امتیازی متوازن_تحلیل سلسله مراتبی (BSC_AHP) (مورد مطالعه: صنایع فولاد سازی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت گذاری شاخص های راهبردی زنجیره تامین با رویکرد کارت امتیازی متوازن_تحلیل سلسله مراتبی (BSC_AHP) (مورد مطالعه: صنایع فولاد سازی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت گذاری شاخص های راهبردی زنجیره تامین با رویکرد کارت امتیازی متوازن_تحلیل سلسله مراتبی (BSC_AHP) (مورد مطالعه: صنایع فولاد سازی) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در محیط پیچیده و رقابتی شدید جهان و همچنین جهانی شدن بازارهای کسب و کار مدیریت زنجیره تامین اهمیت بیشتری پیدا کرده است و با توجه به انتظارات مشتریان سازمان ها خود را با مشتریانی روبه رو می بینند که به دنبال تنوع در خواسته ها و هزینه پایین هستند. بنابراین انتخاب معیارهای راهبردی مناسب زنجیره تامین یکی از رویکردهای قابل توجه برای پیشرفت در دنیای رقابتی امروز می باشد و از آنجا که صنعت فولاد یکی از صنایع بزرگ کشور می باشد. هدف شناسایی و اولویت بندی شاخص های راهبردی در حوزه صنعت فولاد می باشد. بدین منظور پس از استخراج شاخص های راهبردی در حوزه صنعت فولاد و با قرار دادن شاخص های راهبردی در قالب کارت امتیازی متوازن و در پایان نیز با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی شاخص ها اولویت بندی شدکه نتایج نشان داد که در بین مناظر کارت امتیازی متوازن منظر فرآیندهای داخلی بالاترین اولویت را به خود اختصاص داد و به ترتیب در بین شاخص های منظر فرآیندهای داخلی فشار رقیبان، منظر رشد و یادگیری فشار مقرراتی، منظر مشتری فشار بازار، منظر مالی سود اقتصادی بالاترین اولویت را به خود اختاا دادند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.