بررسی اولویت هفت عنصر آمیخته بازاریابی ( ۷p) موثر در جذبمشتری در باشگاه نفت گچساران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اولویت هفت عنصر آمیخته بازاریابی ( ۷p) موثر در جذبمشتری در باشگاه نفت گچساران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اولویت هفت عنصر آمیخته بازاریابی ( ۷p) موثر در جذبمشتری در باشگاه نفت گچساران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اولویت هفت عنصر آمیخته بازاریابی ( ۷p) موثر در جذبمشتری در باشگاه نفت گچساران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اولویت هفت عنصر آمیخته بازاریابی ( ۷p) موثر در جذبمشتری در باشگاه نفت گچساران :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
آمیخته بازاریابی از مولفه های مهم در تصمیم گیری و ارزیابی های مربوط به بازاریابی یک باشگاه است چون که آمیخته بازاریابی یا استراتژی بازاریابی ترکیبی از عناصر لازم برای برنامه ریزی و اجرای کل عملیات بازاریابی است . از سوی دیگر عناصر آمیخته بازاریابی قابل کنترل بوده و با یکدیگر ارتباط متقابل دارند . هدف پژوهش حاضر بررسی عناصر آمیخته بازاریابی موثر در جذب مشتری در باشگاه فوتبال نفت گچساران می باشد . پژوهش حاضر کاربردی و از نظر شیوه پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی است و جامعه آماری شامل ۸۰ نفر از تیم نونهالان و نوجوانان که بیش از ۴ سال در این باشگاه عضویت داشتند می باشد که ۸۰ نفر که در تمرینات حضور داشتند پرسشنامه را تکمیل کردند . ابزار اندازه گیری پرسشنامه ۶۴ سوالی محقق ساخته است که عناصر تاثیر گذار در بازاریابی را در ۷ عنصر محصول، قیمت، تبلیغات، مکان، کارکنان، امکانات و تجهیزات و فرآیند مورد مطالعه قرار داد . نتایج نشان داد : از دیدگاه افراد مورد مطالعه، مولفه های امکانات، تبلیغ، کارکنان، فرایند، قیمت، محصول و مکان به ترتیب بیشترین اثر را در جذب مشتری و بازاریابی باشگاه فوتبال نفت گچساران داشته است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.