مقایسه اثر خود گفتاری آموزشی و انگیزشی بر دقت سرویس تنیسی والیبال تحت شرایط فشار روانی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
18 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثر خود گفتاری آموزشی و انگیزشی بر دقت سرویس تنیسی والیبال تحت شرایط فشار روانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثر خود گفتاری آموزشی و انگیزشی بر دقت سرویس تنیسی والیبال تحت شرایط فشار روانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثر خود گفتاری آموزشی و انگیزشی بر دقت سرویس تنیسی والیبال تحت شرایط فشار روانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثر خود گفتاری آموزشی و انگیزشی بر دقت سرویس تنیسی والیبال تحت شرایط فشار روانی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از اجرای تحقیق حاضر مقایسه اثر خود گفتاری آموزشی و انگیزشی بر دقت سرویس تنیسی والیبال تحت شرایط فشار روانی بود. این تحقیق از نوع نیمه تجربی است که به صورت میدانی اجرا شد. ۴۵ دانشجوی زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم با دامنه ی سنی ۲۰ تا ۲۵ سال، شرکت کننده در درس تربیت بدنی ۲ که همگی راست دست و با تکنیک صحیح سرویس تنیسی والیبال آشنا بودند، به روش نمونه گیری در دسترس به عنوان شرکت کننده در این تحقیق مشارکت کردند، شرکت کننده ها بعد از مشخص شدن اضطراب صفتی ( و حذف افراد با اضطراب صفتی بالا و پایین ) و قد افراد، به منظور متجانس کردن افراد شرکت کننده، به صورت تصادفی به سه گروه ۱۵ نفری تقسیم شدند. دقت سرویس با استفاده از آزمون ایفرد اندازه گیری، و برای ایجاد فشارروانی از روش مقایسه مجازی استفاده شد . نتایج نشان داد اثر خود گفتاری آموزشی ،(F=8/644، P=0/001)، خودگفتاری انگیزشی (F=1/652، P=0/24) و تعامل بین خودگفتاری آموزشی و خودگفتاری انگیزشی بر دقت سرویس تنیسی والیبال تحت شرایط فشار روانی معنادار بود (F=46/72، P=0/0001). نتایج نشان داد که استفاده از عبارت های کلامی، خودگفتاری انگیزشی و آموزشی، به خصوص خود گفتاری آموزشی، باعث شده است توجه فرد از نحوه اجرای تکلیف خارج شود و به تبع آن کنترل هوشیارانه اتفاق نیفتد؛ و به همین سبب اجرا تخریب نگردد. لذا توصیه می شود جهت کم رنگتر کردن اثر فشارروانی بر افراد از خود گفتاری آموزشی استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.