تاثیر یک برنامه ادغام حسی در مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی شهر زابل


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر یک برنامه ادغام حسی در مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی شهر زابل دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر یک برنامه ادغام حسی در مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی شهر زابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر یک برنامه ادغام حسی در مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی شهر زابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر یک برنامه ادغام حسی در مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی شهر زابل :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر برنامه ادغام حسی در کودکان مبتلا به اوتیسم مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر زابل است. اختلالات طیف اوتیسم نشان دهنده یک دسته وسیعی از اختلالات حسی و حرکتی است، که در نتیجه محدودیت های عملکردی جدی را در پی دارد. سی و چهار تا از کودکان از هر دو جنس مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم (ASDS) در این مطالعه شرکت کردند. سن آنها در بازه سنی ۴۰ تا ۶۵ ماه می باشد . هر کودک یک برنامه ادغام حسی دریافت کرده است. این برنامه ادغام حسی شامل سه جلسه در هفته به مدت ۲ ماه انجام شد. مقایسه مقادیر میانگین متغیرهای اندازه گیری شده با استفاده از روش PDMS-2 قبل و بعد از درمان ، بهبود قابل توجهی در مهارت های حرکتی درشت و ریز کودکان را نشان داد. ادغام برنامه حسی در درمان کودکان مبتلا به اوتیسم موثر بوده و به آنها کمک می کند تا این کودکان برای شرکت در فعالیت های روزمره مستقل تر عمل کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.