تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایت مندی از خدمات باشگاه های بدنسازی شهر کازرون


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایت مندی از خدمات باشگاه های بدنسازی شهر کازرون دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایت مندی از خدمات باشگاه های بدنسازی شهر کازرون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایت مندی از خدمات باشگاه های بدنسازی شهر کازرون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایت مندی از خدمات باشگاه های بدنسازی شهر کازرون :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه در سازمان های خدماتی ورزشی، برآورده نمودن کیفیت خدمات مورد انتظار مشتریان، به رضایت مندی بالاتر مشتریان منجر می شود. این پژوهش با هدف بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر کازرون انجام شد. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی بوده که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری پژوهش، مشتریان باشگاه های ورزشی ( بدنسازی، آمادگی جسمانی و ایروبیک ) شهر کازرون بودند که حداقل ۶ ماه سابقه عضویت و استفاده از امکانات باشگاه های ورزشی را داشتند ( ۱۹۰۰ ). با استفاده از جدول کرجسی و مورگان و به روش نمونه گیری در دسترس، حجم نمونه آماری (n=320) تعیین شد ( ۱۱۸ نفر زن و ۲۰۲ نفر مرد ). برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه رساله دکتری یی چین لیو ( ۲۰۰۸ ) استفاده شد و جهت تعیین روایی محتوا در اختیار اساتید مدیریت ورزشی قرار گرفت و پایایی ابزار از طریق آلفای کرونباخ استاندارد و در سطح آمار استنباطی، از کلموگرو اسمیرنوف، ضریب همبستگی پیرسون، ضریب همبستگی اسپیرمن و رگرسیون چند متغیره همزمان استفاده شد. بررسی یافته های پژوهش نشان داد که بین متغیر کیفیت خدمات با رضایت مندی و بین خرده مقیاس های موارد کیفی ملموس، اعتماد، پاسخگویی، اطمینان و همدلی با رضایت مندی مشتریان ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین وارد کردن کلیه ابعاد کیفیت خدمات به مدل رگرسیون چندگانه ۷۲% از واریانس رضایت مندی را تبیین می کند. به نحوی که عوامل ملموس (۴۴%)، قابلیت اعتماد (۵۶%)، اطمینان (۵۳%)، پاسخگویی (۴۷%) و همدلی (۵۸%) تغییرات رضایت مندی مشتریان را توصیف می نمایند. بنابراین نتیجه می گیریم باشگاه های ورزشی باید به وسایل و امکانات مدرن تجهیز شوند، از محیط زیبا بهره ببرند همچنین از کارکنان مودب استفاده نموده و موجب افزایش رضایت مندی مشتریان شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.