بررسی و مقایسه میزان استفاده از استراتژی پیش برد فروش با سایر استراتژی های بازیابی، برندهای نایک آدیداس و پوما در ایران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و مقایسه میزان استفاده از استراتژی پیش برد فروش با سایر استراتژی های بازیابی، برندهای نایک آدیداس و پوما در ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و مقایسه میزان استفاده از استراتژی پیش برد فروش با سایر استراتژی های بازیابی، برندهای نایک آدیداس و پوما در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مقایسه میزان استفاده از استراتژی پیش برد فروش با سایر استراتژی های بازیابی، برندهای نایک آدیداس و پوما در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و مقایسه میزان استفاده از استراتژی پیش برد فروش با سایر استراتژی های بازیابی، برندهای نایک آدیداس و پوما در ایران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله بررسی و مقایسه میزان استفاده از استراتژی پیش برد فروش با سایر استراتژی های بازاریابی در برندهای نایک، آدیداس و پوما در ایران می باشد. روش تحقیق توصیفی – تحلیلی بود و به شکل میدانی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه نمایندگی های شرکت های نایک، آدیداس و پوما (N=70) در سراسر ایران بود که همه به طور کل شمار برای نمونه تحقیق انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته ای استفاده شد که براساس مقیاس لیکرت تنظیم شده است. روایی پرسشنامه با نظرسنجی از ۳ نفر از اساتد و متخصصان بازاریابی ورزشی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و پایایی آن نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ (=۰/۸۹) محاسبه گردید. روش های آماری استفاده شده در این تحقیق شامل، آزمون آنالیز واریانس مکرر و آزمون تعقیبی بونفرونی مورد استفاده قرار گرفت و برای تجزیه تحلیل داده ها نشان داد که بین میزان استفاده از استراتژی پیش برد فروش با سایر استراتژی ها در برندهای نایک، آدیداس و پوما در ایران اختلاف معنی داری وجود دارد. با توجه به یافته های تحقیق میزان استفاده از استراتژی پیشبرد فروش در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، پیشبرد فروش در جایگاه دوم قرار دارد و شرکت ها از تکنیک های آن مانند ارایه تخفیف به مشتریان، جایزه فروش برای شعبه ها، جایزه فروش برای نمایندگی ها و فروشگاه در قبال فروش بیشتر، برنامه های ترغیبی، اعطای نمونه های رایگان و شرکت در نمایشگاه ها استفاده می کنند استفاده از این تکنیک ها نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.