بررسی اثر الگوی ترجیح جانبی چشم_پا و دشواری تکلیف بر مهارت های شوت روی پا دختران ۱۱-۱۰ سال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثر الگوی ترجیح جانبی چشم_پا و دشواری تکلیف بر مهارت های شوت روی پا دختران ۱۱-۱۰ سال دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثر الگوی ترجیح جانبی چشم_پا و دشواری تکلیف بر مهارت های شوت روی پا دختران ۱۱-۱۰ سال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر الگوی ترجیح جانبی چشم_پا و دشواری تکلیف بر مهارت های شوت روی پا دختران ۱۱-۱۰ سال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثر الگوی ترجیح جانبی چشم_پا و دشواری تکلیف بر مهارت های شوت روی پا دختران ۱۱-۱۰ سال :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف این تحقیق بررسی اثر الگوی ترجیح جانبی چشم و پا و دشواری تکلیف بر مهارت شوت روی پا دختران ۱۱-۱۰ ساله بود. بدین منظور ۱۰۰ دختر با دامنه سنی ۱۱-۱۰ سال، از دو باشگاه ورزشی منطقه ۴ شهر تهران که پس از پر کردن پرسشنامه پا برتری واترلو شرایط لازم برای شرکت در تحقیق را داشتند، در تحقیق شرکت داده شدند. کودکان براساس الگوی برتری جانبی، در گروه ها بدین شکل قرار داده شدند؛ الگوی چشم – پا؛ ۴ گروه همسو و دگرسو. بررسی عملکرد دقت چشم – پای کودکان از طریق آزمون پا برتری مور- کریستین اندازه گیری شد. گروه های مختلف با الگو های متفاوت چشم – پا تحت آزمون شوت روی پای مور-کریستین قرار گرفتند و هر شرکت کننده ۸ پرتاب در شرایط ساده (فاصله نزدیک) و ۸ پرتاب در شرایط دشوار (فاصله دورتر) انجام دادند. و نتایج هر گروه به طور جداگانه ثبت شد. نتایج تحلیل واریانس دو راهه نشان داد که بین گروه های مختلف با الگوهای متفاوت چشم و پا در شرایط ساده و دشوار اختلاف معنادار وجود ندارد. بنابراین با توجه به یافته های این تحقیق می توان نتیجه گرفت که در دختران رده سنی ۱۱-۱۰ سال، الگو های مختلف برتری چشم و پاها، بر مهارت پرتاپ با پا، در شرایط ساده و دشوار، اثر گذار نمی باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.