ارتباط هوش هیجانی و نوآوری معلمین ورزش استان سیستان و بلوچستان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط هوش هیجانی و نوآوری معلمین ورزش استان سیستان و بلوچستان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط هوش هیجانی و نوآوری معلمین ورزش استان سیستان و بلوچستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط هوش هیجانی و نوآوری معلمین ورزش استان سیستان و بلوچستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط هوش هیجانی و نوآوری معلمین ورزش استان سیستان و بلوچستان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش هیجانی و نوآوری معلمین تربیت بدنی استان سیستان و بلوچستان بود. جامعه آماری عبارت بودند از معلمین تربیت بدنی استان سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ که نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان ۳۰۰ نفر انتخاب شد و از پرسشنامه ۹۰ سوالی استاندارد بار آن و پرسش نامه ۱۷ سوالی نوآوری چوپانی (چوپانی، ۱۳۹۰ )که به ترتیب روایی محتوایی و سازه این پرسشنامه ها در تحقیق دهشیری ( ۱۳۸۲ ). و چوپانی (۱۳۹۰ )، برآورد و مورد تایید قرار گرفته بود استفاده شد. پایایی پرسشنامه های مذکور به ترتیب با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ به ترتیب پایایی ۰/۹۶۲، ۰/۹۶۸ . برآورد و مورد تایید قرار گرفت روش تحقیق حاضر توصیفی، پیمایشی و از نوع همبستگی بود که به صورت میدانی اجرا شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی ( میانگین، انحراف استاندارد، فراوانی و درصد فروانی ) و همچنین در بخش آمار استنباطی از آزمون کای اس، ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون خطی استفاده گردید. یافته ها نشان داد که: ۱) بین هوش هیجانی و نوآوری معلمین تربیت بدنی استان سیستان و بلوچستان ارتباط معنی داری وجود دارد، ۲) هوش هیجانی بر نوآوری معلمین تربیت بدنی استان سیستان و بلوچستان تاثیر دارد ۳) در ارزیابی وضعیت هوش هیجانی و نوآوری معلمین تربیت بدنی استان سیستان و بلوچستان و هریک از ابعاد ان، همگی در وضعیت نامناسبی ( بالاتر از نمره ملاک ) قرار داشتند. ۴) نتایج نشان داد که مدل رگرسیونی تحقیق مرکب از متغیر پیش بین)هوش هیجانی( و یک متغیر ملاک )نوآوری( از لحاظ کیفیت، مدل ضعیفی بوده و مجموعه متغیر های پیش بین قادرند تا اندازه ای تغییرات متغیر نوآوری را پیش بینی کنند. به عبارتی رگرسیون خطی متغیرهای هوش هیجانی بر نوآوری معلمین تربیت بدنی استان سیستان و بلوچستان حدود ۲۵ درصد از کل تغییرات را توجیه می کند و مابقی، سهم سایر متغیرهاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.