نقش رسانه و وسایل ارتباط جمعی در شکل گیری و نفوذ گروه تروریستی داعش در منطقه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه و وسایل ارتباط جمعی در شکل گیری و نفوذ گروه تروریستی داعش در منطقه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه و وسایل ارتباط جمعی در شکل گیری و نفوذ گروه تروریستی داعش در منطقه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه و وسایل ارتباط جمعی در شکل گیری و نفوذ گروه تروریستی داعش در منطقه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه و وسایل ارتباط جمعی در شکل گیری و نفوذ گروه تروریستی داعش در منطقه :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پس از حوادث یازده سپتامبر ۲۰۰۱ و حضور ایالت متحده آمریکا بعنوان یک ابرقدرت فرامنطقه ایی با سیمای رهبری مبارزه با تروریسم در خاورمیانه بعنوان منطقه ایی که کانون بحران در جهان است، شاهد شکل گیری ظهور گروه های تروریستی در درون کشورهای بحران زایی همچون عراق و سوریه هستیم، ظهور بازیگران جدیدی که عمدتا فقط به دلیل افراطی گری مذهبی و اعتقادات سلفی رادیکال از سایر کشورها گردهم آمده و فاقد هویت سرزمینی می باشند، دامنه آموزه ها و فعالیت های آنان فراتر از مرزهای یک کشور بصورت شبکه ایی است از ابزارهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی، که برای نیل به مقصود از آنها سود می برند، واقعیات موجود در صحنه جهانی نشان می دهد که جهان اسلام و بالاخص منطقه خاورمیانه بیش از دیگر مناطق جغرافیایی ایدیولوژیکی به تعبیر نظریه پردازان این حوزه ظرفیت و توانایی خلق چنین بازیگرانی را دارد، رشد گروه های تروریستی در سال های گذشته در منطقه خاورمیانه نشان دهنده فصل جدیدی از مسایل امنیتی در منطقه است، گسترش سریع گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه بیانگر این نکته است که حرکت های تروریستی دیگر در قالب سنتی و درون کشوری صورت نمی پذیرد بلکه فرآیند جهانی شدن و سیستم ارتباطی جدید ابزارهای نوینی هستند که امکان سازماندهی و اقدام فرامرزی را فراهم آورده اند، هدف از این پژوهش نیز طرح این سیوال اصلی است که نقش رسانه و وسایل ارتباط جمعی در گسترش و نفوذ آموزههای ایدیولوژیک و مذهبی و اقدامات داعش در منطقه تا چه اندازه بوده است فرضیه پژوهش اینکه رسانه و وسایل ارتباط جمعی از طریق ایجاد سیستم ارتباطی جهانی و کاهش نفوذ دولت ها در کنار افزایش خودآگاهی اجتماعی باعث شکل گیری هویت های جدید ضد دولتی در منطقه شده که داعش نیز با بهره گیری از این فرصت و تضعیف دولت ها ظهور پیدا کرد، این پژوهش با استفاده از روش توصیفی- تحلیلی در پی درک بهتر مفاهیم و موضوع برای پژوهشگران است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.