تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
شبکه های اجتماعی مجازی که نسلی نو از سامانه های اینترنتی اجتماع محور و بر پایه ی هنجارهای جوامع غربی هستند در حال گسترش روز افزون در تمامی نقاط جهان می باشند و تاثیر آن بر جنبه های مختلف زندگی استفاده کنندگان شبکه ها، این مطالعه با هدف بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود انجام شد. در این مطالعه مورد شاهدی ۱۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود در سال ۱۳۹۵ شرکت کردند. عضویت در شبکه های اجتماعی، دلایل استفاده از این شبکه ها زمان عضویت و ساعات کار با شبکه های اجتماعی در دو گروه از دانش آموزان دارای معدل ۱۶ و بالاتر (گروه شاهد) و دانش آموزان دارای معدل کمتر از ۱۶ (گروه مورد) توسط پرسشنامه بررسی و مقایسه شد. داده ها با استفاده از آزمون های آماری تی مستقل تجزیه و تحلیل شد. ۶۶ نفر (۶۶/۰) از دانش آموزان گروه شاهد و ۳۴ نفر (۳۴/۰) از دانش آموزان گروه مورد در این شبکه ها عضویت داشتند. زمان عضویت گروه در این شبکه ها در گروه مورد (۶۴/۰) ۲۲ نفر قبل از دبیرستان و در گروه ممتاز (۳۶/۰) ۲۴ نفر بعد از نیم سال اول بود. مطالعه در زمان امتحان در گروه مورد) ۴۱/۶ (بود در حالیکه در گروه شاهد ۱۰ ساعت بود. که طبق ازمون تی مستقل تفاوت معناداری داشت. میانگین کار با شبکه های اجتماعی در دو گروه ۶ ساعت بود. نتایج نشان داد که دانش آموزان با معدل و عملکرد تحصیلی پایین تر نسبت به دانش آموزان با عملکرد و معدل بالاتر، بیشتر از شبکه های اجتماعی مجازی استفاده می کنند و زمان مطالعه کمتری دارند. از این رو اطلاع رسانی در خصوص استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و آثار مختلف آن در ابتدای ورود دانش آموزان به مقطع متوسطه پیشنهاد می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.