تحلیل اگزرژی و اقتصادی سیکل ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد و توربین گازی با بهینهسازی نسبت برگشت محصولات خروجی پیل سوختی به ورودی کمپرسور


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل اگزرژی و اقتصادی سیکل ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد و توربین گازی با بهینهسازی نسبت برگشت محصولات خروجی پیل سوختی به ورودی کمپرسور دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل اگزرژی و اقتصادی سیکل ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد و توربین گازی با بهینهسازی نسبت برگشت محصولات خروجی پیل سوختی به ورودی کمپرسور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اگزرژی و اقتصادی سیکل ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد و توربین گازی با بهینهسازی نسبت برگشت محصولات خروجی پیل سوختی به ورودی کمپرسور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل اگزرژی و اقتصادی سیکل ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد و توربین گازی با بهینهسازی نسبت برگشت محصولات خروجی پیل سوختی به ورودی کمپرسور :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از ارایه این مقاله، تحلیل اگزرژی و ترمواکونومیک سیکل ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد و توربین گازی جهت افزایش بازدهی سیستم میباشد. برای شبیهسازی سیکل ترکیبی، تاثیر پارامترهای مهم بر راندمان اگزرژی و نرخ هزینه اقتصادی همچون چگالی جریان، ضریب مصرف سوخت، دما و فشار پیل سوختی اکسید جامد، نسبت هوا به سوخت و نسبت برگشتی محصولات خروجی پیل سوختی به کمپرسور سوخت در نظر گرفته شده است. مطالعات نشان داد، نسبت جریان برگشتی در حالت بهینه برابر با ۳۲/۰میباشد. راندمان اگزرژی و نرخ هزینه اقتصادی در حالت بهینه، به ترتیب برابر با ۸/۵۶ % و ۲/۷۱ دلار بر ساعت محاسبه گردید. مشاهده گردید با افزایش نسبت برگشتی، نرخ هزینه اقتصادی کاهش و راندمان اگزرژی ابتدا افزایش و سپس روند کاهشی مییابد. میزان تخریب اگزرژی کلی سیکل ترکیبی با افزایش نسبت برگشتی، در نسبتهای برگشتی پایین کاهشی و در نسبتهای برگشتی بالا افزایشی میباشد. بیشترین تغییرات میزان تخریب اگزرژی اجزای سیکل ترکیبی با افزایش نسبت برگشتی، مربوط به کاهش تخریب اگزرژی در محفظه احتراق و افزایش تخریب اگزرژی در پیل سوختی مشاهده گردید. ولتاژ پیل سوختی اکسید جامد و توان خالص تولیدی در حالت بهینه برابر با ۵۹۶/۰ ولت و ۱۱۷۷ کیلووات به دست آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.