بررسی تاثیر مدیریت دانش، مشتری محوری و عوامل سازمانی بر موفقیت ارتباط با مشتریان CRM در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت دانش، مشتری محوری و عوامل سازمانی بر موفقیت ارتباط با مشتریان CRM در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت دانش، مشتری محوری و عوامل سازمانی بر موفقیت ارتباط با مشتریان CRM در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت دانش، مشتری محوری و عوامل سازمانی بر موفقیت ارتباط با مشتریان CRM در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت دانش، مشتری محوری و عوامل سازمانی بر موفقیت ارتباط با مشتریان CRM در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت ارتباط با مشتری از طریق عوامل سازمانی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام گرفته است.روش پژوهش حاضر بر اساس هدف کاربردی،از نظر نحوه گرداوری و اجرا توصیفی-علی و از نظر نوع داده های گردآوری شده از نوع کمی و با استفاده از پرسشنامه می باشد. پرسشنامه مورد استفاده برگرفته از تحقیق مورنو و ملندز (۲۰۱۱ (می باشد که روایی این پرسشنامه با روش تحلیل عاملی و پایایی با روش آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش را کارکنان بخش بازرگانی ۱۴ شرکت پتروشیمی (مارون، تندگویان، بوعلی، خوزستان، اروند، فن آوران، کارون، امیرکبیر، رازی، بندرامام، فارابی، غدیر، رجال، و شیمی بافت)تشکیل می دهند .با استفاده از جدول کرجسی و مورگان اندازه نمونه ۱۴۰به دست آمد.جهت بالابردن نرخ پاسخ ۱۸۰ پرسشنامه به صورت نمونه گیری تصادفی توزیع شد که از این تعداد از اطلاعات ۱۶۷ پرسشنامه استفاده گردید.همچنین تجزیه و تحلیل توصیفی با استفاده از نرم افزار spss وبرای آزمون فرضیات پژوهش از نرم افزار LISREL استفاده گردید. نتایج نشان داد که عوامل سازمانی و قابلیت های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر دارد اما مشتری مداری و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری بر موفقیت ارتباط با مشتری تاثیر ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.