مقایسه ی سبک های فرزند پروری و مشکلات در یادگیری خواندن و نوشتن در دانش آموزان عادی و با مشکلات یادگیری از منظر اجتماعی- اقتصادی در مدارس دخترانه ابتدایی شهر اردکان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه ی سبک های فرزند پروری و مشکلات در یادگیری خواندن و نوشتن در دانش آموزان عادی و با مشکلات یادگیری از منظر اجتماعی- اقتصادی در مدارس دخترانه ابتدایی شهر اردکان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه ی سبک های فرزند پروری و مشکلات در یادگیری خواندن و نوشتن در دانش آموزان عادی و با مشکلات یادگیری از منظر اجتماعی- اقتصادی در مدارس دخترانه ابتدایی شهر اردکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی سبک های فرزند پروری و مشکلات در یادگیری خواندن و نوشتن در دانش آموزان عادی و با مشکلات یادگیری از منظر اجتماعی- اقتصادی در مدارس دخترانه ابتدایی شهر اردکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه ی سبک های فرزند پروری و مشکلات در یادگیری خواندن و نوشتن در دانش آموزان عادی و با مشکلات یادگیری از منظر اجتماعی- اقتصادی در مدارس دخترانه ابتدایی شهر اردکان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی و مقایسه سبک های فرزند پروری والدین دانش آموزان دختر عادی و با مشکلات خواندن و نوشتن در طبقات مختلف اجتماعی – اقتصادی در مدارس ابتدایی دخترانه شهر اردکان صورت گرفت. روش: پژوهش حاضر به لحاظ هدف یک پژوهش کاربردی و به لحاظ شیوه جمع آوری اطلاعات یک پژوهش توصیفی از نوع علی مقایسه ای بود. جامعه آماری پژوهش دانش آموزان مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان اردکان به تعداد ۵۱۳۹ نفر بود. روش نمونه گیری به این صورت انجام پذیرفت که با مراجعه به هر کلاس ۳۰ نفر از دانش آموزانی که به تشخیص معلم و با استفاده از معیار تشخیصی DSM _ IV دچار مشکل شدید یادگیری خواندن و نوشتن بودند انتخاب شدند و سپس از میان دیگر دانش آموزان کلاس به همان تعداد ( ۳۰ نفر) دانش آموز به صورت تصادفی انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه سبک های فرزند پروری بامریند و پرسشنامه محقق ساخته به منظور اخذ اطلاعات در مورد وضع اجتماعی اقتصادی دانش آموزان استفاده شد. داده های به دست – آمده به وسیله آزمون کا اسکور مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتیجه گیری: نتایج نشان می دهد که والدین دانش آموزان مبتلا به مشکل خواندن و نوشتن بیشتر از سبک فرزند پروری سهل گیرانه استفاده می کنند و والدین دانش آموزان عادی بیشتر از سبک فرزند پروری مقتدر استفاده می کنند. همچنین در طبقه اجتماعی و اقتصادی بالا بیشتر از سایر طبقات از سبک فرزند پروری مقتدر برخوردارند و نهایتا فراوانی اختلال خواندن و نوشتن در خانواده ها با وضعیت اقتصادی پایین بیشتر از سایر طبقات است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.