بررسی فرآیند معناسازی در گردشگری شهر اصفهان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی فرآیند معناسازی در گردشگری شهر اصفهان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی فرآیند معناسازی در گردشگری شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی فرآیند معناسازی در گردشگری شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی فرآیند معناسازی در گردشگری شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

درساختارگردشگری بویژه درمبحث پایداری و وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری که یکی ازمهمترین عوامل دربوجود آمدن توسعه گردشگری دریک منطقه است چگونگی معناسازی گردشگران ازگردشگری مقاصد و مکانهای گردشگری اهمیت بسیاربالایی دارد کنش متقابل بین چگونگی معناسازی و تفسیرگردشگر از گردشگری و مکانهای گردشگری دارای ساختارنظری پیچیده ای است که محققان بسیاری درمورد آن تحقیق نموده و به بیان نظراتی همت گماشته اند که ازآن جمله میتوان به رویکرد گافمن و بلومر اشاره نمود دراین مقاله که سعی به بررسی این فرایند و تاثیری که برساختارگردشگری شهراصفهان دارد پرداخته شود شهراصفهان به عنوان یکی ازمهترین شهرهای گردشگری ایران موضوع مکانی پژوهش است که درآن چندمکان گردشگری مانند: مجموعه میدان نقش جهانی، کلیسای وانگ سی و سه پل عالی قاپو کاخ هشت بهشت پل خواجو مسجدشاه و مسجد شیخ لطف الله هدف تحقیق قراردارند روش تحقیق دراین پژوهش بصورت میدانی تحلیلی و باتکیه برگرداوری داده ها براساس مشاهده مستقیم و مصاحبه عمیق ازجامعه ی نمونه است روش تحلیلی این پژوهش بصورت موضوعی است که تمام موارد تشکیل دهنده آن ازیافته های میدانی و تحقیقات جانبی استخراج شدها ست انچه درپایان این تحقیق استخراج میگردد بیانگر کنش متقابل فرایند معناسازی و معناپذیری گردشگران بامکانهای مقصد گردشگری درشهراصفهان است که نقش بسزایی درتوسعه گردشگری درشهردارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.