ارتباط عملکرد حرکتی با راهبردهای شناختی – فراشناختی واضطراب در دانش آموزان کم توان ذهنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارتباط عملکرد حرکتی با راهبردهای شناختی – فراشناختی واضطراب در دانش آموزان کم توان ذهنی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارتباط عملکرد حرکتی با راهبردهای شناختی – فراشناختی واضطراب در دانش آموزان کم توان ذهنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط عملکرد حرکتی با راهبردهای شناختی – فراشناختی واضطراب در دانش آموزان کم توان ذهنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارتباط عملکرد حرکتی با راهبردهای شناختی – فراشناختی واضطراب در دانش آموزان کم توان ذهنی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف ا صلی پژوهش حا ضر برر سی ارتباط عملکرد حرکتی با راهبردهای شناختی – فرا شناختی و ا ضطراب در دانش آموزان کم توان ذهنی بود. جامعه تحقیق حا ضر شامل کلیه دانشآموزان پایه اول دبستان دانش آموزان کم توان ذهنی شهر بوکان بود که در سال تح صیلی ۹۳-۹۴ در این مدارس مشغول به تحصیل بودند. که از تعداد ۱۱۲ دانش اموز با روش تعیین حجم نمونه مورگان تعداد ۹۰ نفر به روش نمونهگیری تصادفی ند مرحله ای انتخاب شدند و در پژوهش حاضر شرکت نمودند.گروه نمونه با استفاده از آزمون محقق ساخته عملکرد حرکتی، مقیاس اضطراب و پرسشنامه راهبردهای شناختی بصری مورد روش تحقیق حا ضر نیز همب ستگی بوده که در حیطه تحقیقات کاربردی جای میگیرد. به منظور تجزیه ارزیابی قرار گرفتند. و تحلیل دادههای حا صله از پر سشنامهها، از ضریب همبستگی پیر سون و رگر سیون چند متغییری استفاده به عمل آمد. در نهاین، یافتههای تحقیق نشااان میدهد رابطه معنیداری بین راهبرد شناختی بسا و اضطراب در دانشآموزان سال اول دبیرساتان در سطح a=0/05 رابطه وجود دارد. رابطه بین راهبردهای شاناختی و فراشاناختی و عملکرد حرکتی در دانشآموزان نیز تایید شد. در نهاین رابطه بین اضطراب و عملکرد حرکتی هم در سطح a=0/01 مورد تایید قرار گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.