مدل ایجاد نوآوری در بانک ها و مقایسه بانک های داخلی و خارجی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدل ایجاد نوآوری در بانک ها و مقایسه بانک های داخلی و خارجی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدل ایجاد نوآوری در بانک ها و مقایسه بانک های داخلی و خارجی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل ایجاد نوآوری در بانک ها و مقایسه بانک های داخلی و خارجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدل ایجاد نوآوری در بانک ها و مقایسه بانک های داخلی و خارجی :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
امروزه نیاز به نوآوری در فضای رقابتی حال حاضر برای تمامی بانک ها نیازی مبرم می باشد، زیرا بیشتر بانک ها در جستجوی ایجاد راه های جدید می باشند تا از دانش برای عرضه تولیدات و خدمات جدید برای مشتریان و ذینفعان بهره ببرند و از این طریق، زیرساخت های لازم را برای نوآوری ایجاد کنند. افزایش روزافزون اهمیت نوآوری به دلیل جهانی شدن بازارها و فشار رقابت به بانک ها می باشد، تا همواره به دنبال نوآوری باشند. در این تحقیق تفاوت های بانک های ایرانی و خارجی از بعد نوآوری بررسی شده است. همچنین نوآوری های مختلف قابل پیاده سازی در بانک ها نیز بررسی شده اند. سپس مدلی برای ایجاد نوآوری در بانک های داخلی ایجاد شده است که در بعد داخلی شامل دوازده عامل آموزش کارکنان، فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی، استراتژی، نوآوری در خدمات، نوآوری در فرآیند، نوآوری نیمه باز، نوآوری سبز، نوآوری بازاریابی، برند بانک، تعامل مشتری و همکاری های فناورانه می باشد، و در بعد خارجی و در اتباط با محیط پیرامون بانک چهار عامل مشتریان، قوانین و مقررات موجود در جامعه، رشد فناوری و تکنولوژی و رقبا در سطح داخلی و بین المللی درنظر گرفته شده است. برای سنجش مدل ایجاد شده از پنج پارامتر ۲ و AGFI ،GFI ،RMSEA ، / dfCFI استفاده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.