توسعه کارآفرینی با مدل فرنچایزینگ


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه کارآفرینی با مدل فرنچایزینگ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه کارآفرینی با مدل فرنچایزینگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه کارآفرینی با مدل فرنچایزینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه کارآفرینی با مدل فرنچایزینگ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

اعطای امتیاز یا فرنچایزینگ به عنوان یک شیوه یا مدل توسعه کسب و کار در نیمه دوم قرن بیستم ظاهر شد. به این ترتیب، فرنچایزینگ که در طی سه دهه اخیر رواج گسترده ای یافت، به نیرویی عمده در اقتصاد کشورها به ویژه اقتصاد ایالات متحده برای رشد کسب و کار، خلق مشاغل، ورود به بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی تبدیل شد.بنابراین، فرنچایزینگ (اعطای امتیاز) فرصت هایی را در اختیار افراد و شرکت هایی که قصد دارند کسب و کار خود را با افزودن بر تعداد شعبات (فروشگاه ها) با هدف توزیع گسترده محصولات و ارایه خدمات خود توسعه دهند قرار میدهد.فرنچایزینگ بهعنوان یک روش انجام کسب وکار یکی از پویاترین و دگرگون ساز ترین استراتژی توسعه کسب و کار در جهان مبدل گردیده ونقش عمدهای در جهانی شدن محصولات ایفا می نماید . این شیوه کسب و کار از سال ۱۸۵۹ در کشورهای جهان شروع و کشورهایی چون امریکا،چین، مالزی، ترکیه، هند شروع به طراحی آن را به عنوان یک گزینه توسعه با دوام کسب وکار دنبال میکنند.این روش کسب وکار در کشور ما نوپا و به تدریج در بخش خدمات غذایی نظیر رستوران های هایدا، بوف، پدر خوب، بستنی آیس پک شکل گرفته است . بنابراین مطالعه راجع به فرنچایزینگ علاوه بر جذابیت آکادمیک ، حاکی از نیاز کنونی توسعه کسب و کار کشور میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.