تاثیر نوآوری در تبلیغات شفاهی و پنهان بر بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر نوآوری در تبلیغات شفاهی و پنهان بر بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر نوآوری در تبلیغات شفاهی و پنهان بر بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نوآوری در تبلیغات شفاهی و پنهان بر بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر نوآوری در تبلیغات شفاهی و پنهان بر بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین بخش های یک تجارت بازاریابی است و موفقیت در آن میتواند تمامی جنبه های مختلف یک کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد. چون بدون تبلیغات قطعا مشتریان شناختی نسبت به محصولات و خدمات پیدا نخواهد کرد؛ بنابراین در هر صنعتی هر کالا یا خدمتی نیاز به بازاریابی پیدا میکند. تبلیغات پنهان یا نامحسوس در بازاریابی بانک ها، روشی است که در آن مخاطبان وسیعی در اختیار بوده و بدون آنکه خود بخواهند و یا بدانند، تشویق به استفاده ازخدمات یک بانک و سرمایه گذاری در آن بانک می شون د؛ موضوع این پژوهش بررسی چالش های پیش روی بانک های خصوصی در بکار گیری شیوه تبلیغیات شفاهی و پنهان و تاثیر آن بر مزیت رقابتی در این بانک ها میباشد. هدف از این مقاله عبارت است از بررسی مفهوم تبلیغات شفاهی و پنهان، مزایا و معایب تبلیغات پنهان، میزانتاثیر این نوع از تبلیغات بر پایدار سازی مزیت رقابتی در بانک ها و در نهایت ارایه پیشنهاد های کاربردی با استفاده از نتایج پژوهش میباشد.روش پژوهش توصیفی – پیمایشی می باشد. جمع آوری اطلاعات و داده ها از مطالعات کتابخانهای (با استفاده از منابع چاپی و الکترونیکی) و توزیع پرسشنامه انجام گرفته است؛ نمونه گیری به روش تصادفی ساده و پاسخ دهندگان به سوالات مشتریان بانک صادرات شهر کرمانشاه میباشند. یافته های این پژوهش نشان می -دهند که رابطه مثبت و معنا داری بین تبلیغات پنهان و مزیت رقابتی در بانک های خصوصی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.