تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی و رشد اقتصادی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی و رشد اقتصادی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی و رشد اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی و رشد اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی و رشد اقتصادی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

مقوله ی کارآفرینی به عنوان موثرترین نیروی ب القوه ی اقتصادی در تاریخ جهان،به صورت بحث برانگیزی از حدود سه دهه ی گذشته تاکنون ظهور یافته و مطرح شده همگام و همزمان با این مقوله ،پیشرفتهای مشابهی نیز در زمینه ی آموزش کارآفرینی انجام شده است. پیشرفتهاو فعالیتهای اخیر که در برنامه آموزشی کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای جدید انجام شده,بسیار چشمگیرو قابل توجه هستند. یکی از شاخه های اصلی کارآفرینی،کارآفرینی سازمانی است که بدون شک سهم چشمگیری در توفیق و تعالی سازمانها دارد.در دهه ی اخیر کارآفرینی درون سازمانی یکی از موضوعات مورد توجه محققان تبدیل شده است.کارآفرینی درون سازمانی نقش کلیدی در موفقیت سازمانهاوشرکتها دارد ازسوی دیگر ازعوامل متعدد تاثیرگذار برتوسعه کارآفرینی،سرمایه فکری است که یکی از ارزش افزارترین منابع سازمان هاوعامل اساسی درنهادینه کردن وتوسعه ی کارآفرینی سازمانی است.نتایج تحقیق نشان م ی دهد رابطه مثبت و معنی داری بین سرمایه فکری و ابعاد آن با کارآفرینی درون سازمانی کارکنان سازمان وجود دارد و بین سرمایه فکری دانشگاه ،مدیریت دانش و کارآفرینی فردی رابطه ی مستقیمی وجود دارد،این بدین معنی است که با سرمایه گذاری سازمان در ابعاد انسانی,ساختاری و شناختی میتوان انتظار داشت کارآفرینی درون سازمانی کارکنان بهبود یابد بنابراین ب ر پایه نتایج این پژوهش میتوان گفت:درحوزه ی آموزش و نظام دانشگاهی باید هماهنگی کاملی بین استراتژی های مدیریت دانش (تولید،انتقال و به کارگیری آن)وجود داشته باشد تا به عملکرد بالای دانشگاه و خصوصا۰ نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه منجر شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.