بررسی ارتباط بین مهارتهای کارآفرینانه ی مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب وکارهای کوچک ومتوسط (SMEs)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین مهارتهای کارآفرینانه ی مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب وکارهای کوچک ومتوسط (SMEs) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین مهارتهای کارآفرینانه ی مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب وکارهای کوچک ومتوسط (SMEs)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین مهارتهای کارآفرینانه ی مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب وکارهای کوچک ومتوسط (SMEs)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین مهارتهای کارآفرینانه ی مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب وکارهای کوچک ومتوسط (SMEs) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

حضور کارآفرینان به عنوان، یک استراتژی نوین در سازمانها برای دستیابی به نوآوری و استفاده از فرصتها برای موفقیت، رشد و بقای سازمان اهمیت ویژه ای دارد.کارآفرینان نقش و جایگاه ویژه ای درروند رشد و توسعه اقتصادی بسیاری از دولت ها درکشورهای توسعه یافته و یا درحال توسعه دارند، به این دلیل دول تها تلاش می کنندبا حداکثر امکانات و بهره برداری از دستاوردهای تحقیقات، شمار هرچه بیشتری از جامعه را که دارای ویژگیهای کارآفرینی هستند به آموزش در جهت کارآفرینی و فعالیتهای کارآفرینانه تشویق و ترغیب کنند. بررسی رابطه بین مهارت های کارآفرینانه مدیران) مهارت های کارآفرینانه شامل ۳ دسته میباشد: ۱ -مهارت های شخصی نوآوری، ریسک پذیری، پذیرفتن چالشها وجستجوی فرصتها در تغییر ۲ – مهارتهای ارتباطی تعامل موثر با دیگران، مذاکره و چانه زنی،نفوذ و رهبری اثربخش ۳-مهارتهای فرآیندی توانایی در برنامه ریزی و سازماندهی، توانایی در اجرای برنامه، توانایی در تجزیه و تحلیل محیط ) و اثربخشی سازمانی (شامل : سودآوری، رشد، به دست آوردن منابع، توانایی انطباق، نوآوری، بهره وری، رضایت ارباب رجوع و رضایت /تعهدکارکنان) در کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMEs ، (رسالت تحقیق حاضر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.