تصمیم گیری چند معیاره MCDM برای شناسایی و اولویت بندی معیارهای موفقیت آموزش کارآفرینی و توسعه اقتصادی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تصمیم گیری چند معیاره MCDM برای شناسایی و اولویت بندی معیارهای موفقیت آموزش کارآفرینی و توسعه اقتصادی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تصمیم گیری چند معیاره MCDM برای شناسایی و اولویت بندی معیارهای موفقیت آموزش کارآفرینی و توسعه اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تصمیم گیری چند معیاره MCDM برای شناسایی و اولویت بندی معیارهای موفقیت آموزش کارآفرینی و توسعه اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تصمیم گیری چند معیاره MCDM برای شناسایی و اولویت بندی معیارهای موفقیت آموزش کارآفرینی و توسعه اقتصادی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

کارآفرینی ریشهای به درازای تاریخ بشر دارد. با این وجود توجه آکادمیک به مفاهیم این دانش سابقه ی چندانی ندارد. یکی از مسایل مطرح در این حوزه، معیارهای موفقیت آموزش کارآفرینی است. در این پژوهش شناسایی معیارهای موفقیت آموزش کارآفرینی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است. برای این منظور، پس از مطالعه ادبیات موجود در این زمینه، معیارهایی که منجر به موفقیت در زمینه آموزش کارآفرینی و به تبع آن باعث توسعه اقتصادی می شوند، شناسایی شدند و بنا به نظر خبرگان که ۱۰ تن از اساتید محترم کارآفرینی بودند ۱۲ معیار که از اهمیت بیشتری برخوردار بودند انتخاب شدند. و در پایان با به کار گیری روش ANP فازی این معیارها رتبه بندی شدند که نتیجه آن به ترتیب اولویت عبارت است از ۱- توانایی علمی و مهارت اساتید،۲-کیفیت اطلاعات و محتوا۳-هماهنگی آموزش با نیاز جامعه،۴- آموزش دروس به شکل کاربردی (توسط اساتید)،۵- ارتباط با صنعت و نهادهای تجاری۶- توانایی و نقش فعال دانشجویان،۷- شناخت دانشجویان از محیط کسب و کار،۸- سطح خلاقیت دانشجویان ۹- شناسایی و تحریک استعدادها و مهارتهای کارآفرینانه،۱۰- تعامل بین استاد و دانشجویان،۱۱- حضور فعالان این مقوله و کارآفرینان برتر در کلاسها سخنران مهمان۱۲-تعامل بین دانشجویان.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.