شیوه (استراتژی) در شیر اِن زِد NZ


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شیوه (استراتژی) در شیر اِن زِد NZ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شیوه (استراتژی) در شیر اِن زِد NZ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز شیوه (استراتژی) در شیر اِن زِد NZ2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شیوه (استراتژی) در شیر اِن زِد NZ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شیوه (استراتژی) در شیر اِن زِد NZ :

شیوه (استراتژی) در شیر اِن زِد NZ

شیر اِن زد یک شیر تازه ذخیره شده کوچک می باشد که در نظر گرفته می شود که استفاده شود در سطح وسیعی (IS) که بیشتر رقابتی بشود. ایجاد صنعت (رفع ممنوعیت صنعتی) درسال ۱۹۹۷، تحویل سوپرمارکت ها و خانه های پیمانکاران باعث شد که شیر از هر کدام تولید کنندگان منطقه ای (محلی) که مورد نیاز است، خریداری شود. این باعث شده بود، که هم فضای رقابتی ایجاد شود و هم فرصت های مطابق با صنعت. شیر اِن زد تأیید و تصدیق شده بود (کاملاً قابل قبول بود.) و صاحبان صنایع می بایستی رقابت سختی برای افزایش سهم خودشان در فروشگاه ها داشته باشند. آنها قبلاً بعضی فروشگاه های محلی شان را از دست داده بودند، که رقیبان، خارج از منطقه بودند. امّا، همچنین، پیمان بسته بودند، که ذخیره کنند، پارچه های پشمی را در سوپرمارکت ها، خارج از رسم فروشگاه های منطقه.

کمپانی شیر وانگاریا، به صورت یک شرکت خصوصی در سال ۱۹۴۶ شکل گرفت، که تأمین کند، خانه های توزیع شیر را در شهرهای درحال توسعه وانگاری. در سال ۱۹۹۰ نام کمپانی به NZ Milk تغییر پیدا کرد. و شرکت خودش کامل شد، به صورت کارخانه تولید شیر و لبنیات، در تولیدات شیر برای سرزمین های شمالی. این ارتباط، یعنی فروش شیر در سرزمین های شمالی، درآمدی به ارمغان آورد، که ضمانت کامل شیر را تأمین کند. قبلاً یک گاورداری‌(مزرعه پرورش گاو شیری) به طور کامل پیمان بسته بود که NZ را برای ۳۶۵ روز سال تأمین کند، بنابراین، شیر NZ که هر روز استفاده می شد، از این منبع تأمین می شد.

اکنون شیر مورد نیاز اِن زد توسط تانکرهای تحویل شیر از کارخانه های عمده سرزمین های شمالی (در طی اغلب روزها) تقاضا می شود.

کمپانی اصلی شیر ان زد دستور می دهد که گزارشات ماهیانه ای از عملیات و هر گونه ابتکار تصویب شده ای در جهت تولید شیرهای سرزمین شمالی ارائه شود.

توصیف مورد

CASE DESCRIPTION

شیر NZ رشد کرد از یک منبع کمپانی شیر منزل به صورت یک فرآورده تنها در بطری هایی برای بازار محلی، برای ترقی، بسیار سطح بالا، تشکیلاتی با چندین جنبه، که حتی خودش ظروف پلاستیکی شیر را تولید کرد.

هر روز، تانکرها در حدود ۸۵۰۰۰ لیتر شیر تازه به کارخانه شیر NZ می آوردند.

در حدود تنها چند ساعت به رسیدن، بیشترین مراحل به صورت کرم کامل شدند، هموژنیزه یا انواع شیر کم چرب، بسته بندی شده در بطری های پلاستیکی یا کارتون های مقوایی و برای توزیع به فروشگاه های جزئی و منازل اطراف منطقه حمل می شد. محدوده تولید کرم تازه، ماست و چاشنی شیرها را در برمی گیرد.

خانه های فروش شیر و فروشندگان، نسبتاً با قیمت غیر حساسیت زایی ارائه شیر داشتند.

در شرکت شیر ان زد، با یک تولید ۴۵ برای سال ۱۹۹۱، به ۳۶ در سال ۱۹۹۵ و ۲۰ برای سال ۲۰۰۰ یک کاهش تولید دیده می شد. میانگین فروش در سال ۲۰۰۰، برای فروشندگان ۳۰۰۰۰۰ لیتر بود. قیمت فروش شیر به وسیله نوع مشتریان تفاوت داشت. پیش پرداخت به شرکت شیر ان زد به وسیله فروشندگان، هفتگی و ماهانه، به صورت دقیق انجام می شد. فروش اصلی برای سال ۲۰۰۱ انتظار می رفت حدود ۲۵% برای تحویل شیر به خانه ها، ۲۵% برای فروشگاه های محلی و سوپرمارکت ها فروش کلی برای سال ۲۰۰۱ انتظار می رفت ۲۱ میلیون لیتر شیر و ۴ میلیون لیتر دیگر تولیدات.

نوع فایل:word

سایز:۸.۰۵ KB

تعداد صفحه:۹

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.