پاورپوینت برند یا مارک تجاری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت برند یا مارک تجاری دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت برند یا مارک تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت برند یا مارک تجاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت برند یا مارک تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت برند یا مارک تجاری :

پاورپوینت برند یا مارک تجاری در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

مقدمه:

برند چیست ؟

یک نام،اصطلاح،علامت،سمبل یا طرح و یا ترکیبی از آنهاکه قصد آن مشخص کردن کالاو خدمات یک فروشنده و یا گروهی از فروشنده ها و نیز تفاوت گذاری بین آنها میان سایر رقباست.

به طور کلی برند ها به چهار دسته تقسیم می شوند :

– برند انفرادی :

یک شرکت ممکن است بر اساس سیاستی تصمیم بگیرد.برندهای مشخصی را برای هر یک از محصولات خود اقتباس کند .

– برند فامیلی :

برنده های فامیلی به یک سر ی از محصولات خاص محدود می شود.اصطلاح برند فامیلی رجوع می کند به یک نام تجاری Brand Name که یک شرکت برای یک سری از محصولاتش اقتباس می کند.

– برند شرکتی :

ما ممکن است براس همه محصولات اسم شرکت کننده یا تولید کننده را بگذاریم.وقتی یک شرکت تولید کننده محصولات متعددی می باشد این نوع برند شرکتی استفاده می شود. برای مثال نساجی تاتا ( نساجی مازندران ) محصولات مهندسی ، شیمیایی و غیره.

– ترکیبی از همه:

محصولات اسامی خودشان را دارند و برند شرکتی مشخص می کند که شرکت همه محصولات را تولید می کند. مثل (تاج شرکت تاتا ) یا (تاژ شرکت بهداد )

خصوصیات یک برند خوب:

– برند می بایست چیزی از هدف تولید محصول ،کیفیت آن،منافع آن،استفاه های آن و طرز عمل آنو غیره پیشنهاد کند.

– برند باید ساده ،کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد. برای مثال ،لوکس، ژیلت ،بی بی سی ،نایک ،مگی،بیک، و …

– برند باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود
– برند باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد
– برند باید ساده و شفاف و جذاب باشد
– باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد
– باید مشخص و دقیق باشد
– باید دارای صدای لذت بخش درهنگامی که آن را می شنوید باشد.
– باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجددو تکثیر باشد.

– باید اصل باشد ( غیر تقلیدی)

– نباید به چندین گونه تلفظ شود

– نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی)و یا اهانت آمیز باشد

– باید تصویر خوبی ایجاد کند

– نباید قدیمی و کهنه باشد

برای مثال:

پپسی- سونی- بنز- دیزل- نایک- – ناسیونال- ولوو- ال جی ـ اچ پی – ژیلت– بنز- بیک-بی ام و- کوکا کولا …

سرفصل ها:

– معرفی علامت تجاری

– مدیریت علامت تجاری

– ویژگی های یک علامت تجاری خوب

– مزایای ثبت جهانی علامت تجاری

– علائمی که قابلیت ثبت شدن دارند

– دامنه محافظت از علامت تجاری

– ارزش سازی علامت تجاری در فضای تجارت ایران

– موافقتنامه و پروتکل مادرید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.