طرح (پروژه کارآفرینی) تولید عایق رطوبتی (ایزوگام)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح (پروژه کارآفرینی) تولید عایق رطوبتی (ایزوگام) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح (پروژه کارآفرینی) تولید عایق رطوبتی (ایزوگام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح (پروژه کارآفرینی) تولید عایق رطوبتی (ایزوگام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح (پروژه کارآفرینی) تولید عایق رطوبتی (ایزوگام) :

چشم انداز(Vision):

تبدیل شدن به برترین تولید کننده های عایقهای  رطوبتی در کشور تا سال ۱۴۰۰ با نگاه فرا ملی.

بیانیه ماموریت  Mission)):

این شرکت در زمینه طراحی و تولید انواع عایق های رطوبتی و برودتی مورد نیاز مشتریان داخلی و خارجی با تکیه بر تکنولوژی های روز تولید، کانالهای بازار یابی و توزیع گسترده محصولات و توانمندی تحقیق و توسعه محصولات و نیروی انسانی کارآمد فعالیت می نماید.

اهداف  Objective)):

۱- بیشترین سهم بازار کشور در عایق های رطوبتی و حرارتی ۲- صادرات به خارج از کشور ۳- رشد صادرات در سالهای بعد از شروع صادرات به میزان ۲۰ درصد در هرسال ۴- توسعه محصولات به میزان ۱ محصول یا کاربری جدید در هر سال ۵- رشد سود آوری به میزان ۲۵ درصد در هر سال ۶- یکی از برندگان سطح تندیس جایزه ملی بهره وری و کیفیت تا سال ۱۴۰۰.

استراتژی ها  Strategies)):

۱- بهبود کیفیت و استاندارد سازی عایق های رطوبتی و برودتی مبتنی بر بهبود شاخص های زیست محیطی ۲- ایجاد شبکه ها و کانال های بازاریابی  داخلی و خارجی محصولات عایق های رطوبتی و برودتی ۳- ایجاد توسعه شبکه های خرید مواد اولیه شامل (قیر، تیشو، فویل، پلی استر، ترمو و…) ۴- بومی سازی و تثبیت شاخص های استاندارد در محصولات عایق رطوبتی ۵-ارتقاء فناوری ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولیدی محصولات عایق های رطوبتی.

برنامه ها  Plan)):

۱-شناخت نسبتا کامل از توسعه و جایگاه حمایت های دولتی ۲-ارتباط با بازارهای ملی و بین المللی ۳-مهارت افزایی در زمینه های مدیریت بازاریابی، فناوری های نوین و کالاهای جانشین به ویژه استاندارد ۴-ارتباط سیستماتیک با عناصر و واحد های درون سازمانی ۵-رسیدن به نگرش، دانش و روش های نوین در برنامه ریزی، کیفیت، تولید، فروش و بازاریابی.

 

۱-خلاصه مدیریتی طرح کسب و کار

 

در این بخش خلاصه و چکیده طرح را ارائه دهید که شامل:

الف: موضوع اصلی کسب و کار: تولید عایق رطوبتی ایزوگام

ب: تاریخ شروع کسب و کار: زمستان ۹۱

ج: شیوه فعالیت: گروهی

د: مزیت رقابتی محصول تولیدی: بهبود کیفیت و استاندارد سازی و تثبیت شاخص های استاندارد در محصولات عایق رطوبتی

ه: سهم بازار: بیشترین سهم بازار در دومین سال پس از تاسیس

و: برنامه های آینده: ارتباط با بازارهای بین المللی – فناوری های نوین – روش های نوین در  کیفیت و تولید

ز: میزان سرمایه مورد نیاز: ۳۶۲۰ میلیون ریال

ح: آورده شخصی: ……

ط: نیاز به وام: …….

ی: انتظارات: میزان فروش حداکثر و تولید گسترده تر.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.