طرح (پروژه کارآفرینی) تولید عایق رطوبتی (ایزوگام)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طرح (پروژه کارآفرینی) تولید عایق رطوبتی (ایزوگام) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طرح (پروژه کارآفرینی) تولید عایق رطوبتی (ایزوگام) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح (پروژه کارآفرینی) تولید عایق رطوبتی (ایزوگام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طرح (پروژه کارآفرینی) تولید عایق رطوبتی (ایزوگام) :
چشم انداز(Vision):
تبدیل شدن به برترین تولید کننده های عایقهای رطوبتی در کشور تا سال ۱۴۰۰ با نگاه فرا ملی.
بیانیه ماموریت Mission)):
این شرکت در زمینه طراحی و تولید انواع عایق های رطوبتی و برودتی مورد نیاز مشتریان داخلی و خارجی با تکیه بر تکنولوژی های روز تولید، کانالهای بازار یابی و توزیع گسترده محصولات و توانمندی تحقیق و توسعه محصولات و نیروی انسانی کارآمد فعالیت می نماید.
اهداف Objective)):
۱- بیشترین سهم بازار کشور در عایق های رطوبتی و حرارتی ۲- صادرات به خارج از کشور ۳- رشد صادرات در سالهای بعد از شروع صادرات به میزان ۲۰ درصد در هرسال ۴- توسعه محصولات به میزان ۱ محصول یا کاربری جدید در هر سال ۵- رشد سود آوری به میزان ۲۵ درصد در هر سال ۶- یکی از برندگان سطح تندیس جایزه ملی بهره وری و کیفیت تا سال ۱۴۰۰.
استراتژی ها Strategies)):
۱- بهبود کیفیت و استاندارد سازی عایق های رطوبتی و برودتی مبتنی بر بهبود شاخص های زیست محیطی ۲- ایجاد شبکه ها و کانال های بازاریابی داخلی و خارجی محصولات عایق های رطوبتی و برودتی ۳- ایجاد توسعه شبکه های خرید مواد اولیه شامل (قیر، تیشو، فویل، پلی استر، ترمو و…) ۴- بومی سازی و تثبیت شاخص های استاندارد در محصولات عایق رطوبتی ۵-ارتقاء فناوری ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولیدی محصولات عایق های رطوبتی.
برنامه ها Plan)):
۱-شناخت نسبتا کامل از توسعه و جایگاه حمایت های دولتی ۲-ارتباط با بازارهای ملی و بین المللی ۳-مهارت افزایی در زمینه های مدیریت بازاریابی، فناوری های نوین و کالاهای جانشین به ویژه استاندارد ۴-ارتباط سیستماتیک با عناصر و واحد های درون سازمانی ۵-رسیدن به نگرش، دانش و روش های نوین در برنامه ریزی، کیفیت، تولید، فروش و بازاریابی.
۱-خلاصه مدیریتی طرح کسب و کار
در این بخش خلاصه و چکیده طرح را ارائه دهید که شامل:
الف: موضوع اصلی کسب و کار: تولید عایق رطوبتی ایزوگام
ب: تاریخ شروع کسب و کار: زمستان ۹۱
ج: شیوه فعالیت: گروهی
د: مزیت رقابتی محصول تولیدی: بهبود کیفیت و استاندارد سازی و تثبیت شاخص های استاندارد در محصولات عایق رطوبتی
ه: سهم بازار: بیشترین سهم بازار در دومین سال پس از تاسیس
و: برنامه های آینده: ارتباط با بازارهای بین المللی – فناوری های نوین – روش های نوین در کیفیت و تولید
ز: میزان سرمایه مورد نیاز: ۳۶۲۰ میلیون ریال
ح: آورده شخصی: ……
ط: نیاز به وام: …….
ی: انتظارات: میزان فروش حداکثر و تولید گسترده تر.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.