پاوپوینت بازاریابی بین المللی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاوپوینت بازاریابی بین المللی دارای ۲۹۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاوپوینت بازاریابی بین المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاوپوینت بازاریابی بین المللی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاوپوینت بازاریابی بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاوپوینت بازاریابی بین المللی :

پاوپوینت بازاریابی بین المللی

پاوپوینت بازاریابی بین المللی در ۲۹۴ اسلاید می باشد

چکیده:

در بخشی از مقدمه این پاور پوینت آمده است ” برای نفوذ در بازارهای خارجی استراتژیهای گوناگونی لازم است

زیرا این بازارها در کشورهای گوناگونی وجود دارند، یکی از مشکلات مهم در زمینه بازاریابی بین المللی گرایش افراد در

به کارگیری ارزشهای فرهنگی خود در بازارها و محیطهای خارجی است.بازارهای خارجی میتوانند عامل ظرفیت تولیدی بهتر،

منافع بیشتروبازده،سرمایه گذاری مناسبتر برای شرکتها به حساب آیند. بازاریابی بین المللی فرصتی برای رشدو توسعه است.”

این مجموعه خلاصه ای از فصل ۱۳ کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا می باشد که بخشهای زیر در آن آمده است ۱

– مقدمه ۲-مشکلات بازاریابی جهانی ۳-اهمیت بازارهای جهانی ۴-استراتژی همگانی یا ویژه ۵-تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی(

که بخش عمده ای از این پاور پوینت را به خود اختصاص می دهد )و ۶ تصمیم مهم را ارائه می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.