پاورپوینت چرا کیفیت


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت چرا کیفیت دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت چرا کیفیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت چرا کیفیت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت چرا کیفیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت چرا کیفیت :

پاورپوینت چرا کیفیت

پاورپوینت چرا کیفیت دارای ۱۲ اسلاید مفید، مختصر (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

پاورپوینت چرا کیفیت دارای ۱۲ اسلاید مفید، مختصر (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

رهبران تجارت بین المللی خیلی بیشتر از قبل درک کرده اند که باید دسته به اقدام قطعی در جهت نگهداری موقعیت خود بعنوان یک عرضه کننده کالا وخدمات (سرویس)در جهان بزنید. تعداد زیادی از شرکتها (سازمانها) درتغییر وریه به مدیریت و فرآیندهای کار خود به نفع آنهایی که بیشتر در برآورد نیازها وانتظارات مشتری موثرند اقدام کردند این درس بزرگ ودراثر عدم رهبریت اقتصادی از دسته رفته ممالک گرفته شده نهایتا ًکیفیت درحال دریافت جایگاه واقعی خود است. تاریخچه : بهد از جنک جهانی دوم اقتصاد به تاریخ مدرنی راه یافت، بطوری که مصرف کنندگان به یک نظم و آرایش کامل انتخاب و خدمات دست یافتند(شکل ۱-۱)از بودن نسبی بازرا بین المللی بروری شرکت های خارجی این مفهوم را برداشت که بصورت فزنیده رقابت شدید در بین کالاهای اقتصادی بادرجات دستمزد کمتر تولیدایجاد شده است.ازنظر اقتصادی این نوید دهنده هزینه کمتر سرمایه ای در اقتصاد وبکارگیری روش های دیگر اداری از نقطه نظر اقتصاد شاغلین است. این شرایط با این واقعیت که مصرف کنندگان در سطح جهان آن کالاها وخدماتی را انتخاب می کنند که کلیه انتظاراتشان را برآورد کند همراه گردید. این به آن معنی است که مدیران بایستی روش های مدیریت خود را به طریقی عوض کنند تا در بازار باقی بمانند.وملتها بایستی در حفظ و نگهداری استاندارد، در زندگی خود کوشا باشند

این بدان کعنی است که مشکل صنعت نیز یک حادثه اتفاقی نیست که بگوئیم، زمان آنرا خود تصحیح خواهد کرد، بلکه یک علامت سیستماتیک منتشر شونده است که با انجام کار سخت شکست خورده قبلی قابل تصحیح نیست، ومابایستی با محیط اقتصاد نو که با آن روبرو هستیم، خود را تطبیق دهیم. فسلفه های مدیریت کیفیت : ۱- اصول مدیریت دیمینگ تابلوی ۱-۱ اصول مدیریت دیمنیگ هفت مرض مرگبار نبودن ثابت در اهداف تاکید بر منافع کوتاه مدت ارزیابی کارائی میزان شایستگی یا مرور سالیانه جابجائی مدیران مدیریت بر اساس ارقام قابل مشاهده هزینه های زیاد ترمیم هزینه های زیاد خسارت

چهاراصل دیمینگ: تدوین بیاینه اهداف ومقاصد شرکت یا سازمان و بالاغ آن به همه کارکنان میدریت باید مستمر پایبندی خود را به این بیانیه ظاهر کند. یادگیری فلسفه جدید تسوط مدیارن ارشد و سایرین. فهم منظور بازرسی ،برای هبود فرایندهای وکاهش هزینه خاتمه عملکرد تجارت تنها بر اساس تکیه بر چسب قیمتها بهبود مداوم برای همیشه سیستم ها در تولید و خدمات برقراری کردن آموزی (برای مهارت) برقراری رهبری و تعلیم از بین بردن ترس، ایجاد اعتماد، خلق جوابداع (تغییر) بهینه سازی کوششهای تیمها، گروههاف بخشهای ستادی در جهت اهداف و مقاصد شرکت حذف فشار از نیروهای کار حذب سهمیه عددی تولید، د رمقابل فراگیری و برقراری متدهای بهبود شکستن سدهائی که غرور کاری( استادی) را از بین می برد. تشویق تحصیلات و بهبود شخصی برای همه اقدام برای رسیدن به تغییر ( در فرود وسازمان)

اصول کیفیت تمرکز روی مشتری بهبود فرآیند مشارکت فراگیر عناصر حمایت کننده رهبری آموزش و تحصیلات ساختار حمایتی ارتباطات تشخیص و پاداش اندازه گیری ها اندازه گیری در سه سطح اندازه گیری کارائی ، وقتی که مشخصات کسب و کار از کاربرد ایده آل خود دور شود، مشکل می شود این موانع موجود د رمقابل بهبود کیفیت می تواند با استفاده موفقیت آمیزاز اندازه گیری درسه سطح فرایند، بردون داد(محصول/خدمت)و نتیجه(برآمد) برداشته شود. متاسفانه، وقتی که پارامترهایی کارائی به سختی قابل تعریف واندازه گیری باشند،تمایل به استفاده از معیارهای دیگری بدون تشخیص آنکه نماینده چه سطوحی مختلفی هستند وجود خواهندداشت. در زیر شرح اندازه گیری سطوح آمده است.

اندازه گیری فرایند:فعالیت ها را تعریف؛متغیرها وعملیات فرایند کارشان را شناسائی می کند. اندازه گیری درسطح فرایند همچنین شامل اندازه گیری محصول و خدمات که توزیع کنندگان به فرایند کا رارائه می دهند می باشند.این اندازه گیری نماینده پارامتری است که مستقیماً کنترل یکپارچگی انسان، مواد، روشها، ماشینها و محیط در فرآیند کار را در بر می گیرد. اندازه گیری در سطح فرایند گرچه درعملیات ساخت و تولید کراراً به کار می رود.ولی در سایز زمینه های اغلب استفاده نمی شود. مشخصات خروجی پیش از تحویل آتها به مشتریان کمک می کند. اندازه گیری برون داد(خروجی) : ویژگی مخصوص، ارزش ها، مشخصه ها و صفات هر محصول با خدمت را تعریف می کند. علاوه بر آن اندازه گیری خروجی، از دو طرف می توانند آزمایش شود.ازیک طرف نماینده مشخصات محصول مورد درخواست مشتری و ازطرف دیگر، نشانگر مشخصات خروجی است که درعمل بوسیله فرایند حاصل شده است. اولی به نیازها وانتظارات و با ندای مشتری اشاره می کند ودومی قابلیت یا ندای فرایند را مشخص می کنند و اندازه گیری ها درسطوح خروجی نشانگر آنست که چه محصولی یا خدمتی به مشتری ارائه شده است

ppt: نوع فایل

سایز:۲۱.۷ KB

تعداد اسلاید:۱۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.