پاورپوینت بررسی مهارتهای ارتباطی والدین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی مهارتهای ارتباطی والدین دارای ۴۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت بررسی مهارتهای ارتباطی والدین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت بررسی مهارتهای ارتباطی والدین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی مهارتهای ارتباطی والدین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی مهارتهای ارتباطی والدین :

پاورپوینت بررسی مهارتهای ارتباطی والدین

هدف نهایی ارتباط:

هدف نهایی ارتباط این است که ما بتوانیم خود را به عبارتی به صورت عامل موثر در بیاوریم که روی دیگران موثر باشیم

به بعبارتی دیگر طرفین در یک ارتباط بتوانند با یکدیگر مبادله افکار، عقاید داشته و یکدیگر را درک نمایند نتیجه اینکه هدف نهایی برقراری ارتباط رسیدن به هدفهای عالی انسانی است.

اهداف ارتباط:

.۱شناخت و آگاهی از محیط اطراف خود

.۲شناخت خود و دیگران

.۳انتقال و بهره گیری اطلاعات، دانش و تجارب

.۴رفع نیازهای روانی، اجتماعی و جسمانی

.۵ادامه حیات فردی و اجتماعی

.۶رشد و شکوفایی توانائیها

.۷انجام مسئولیتهایی که از طرف جامعه به عهده افراد گذاشته می شود.

عناصر تشکیل دهنده ارتباط:

ارتباط فرآیندی است شامل ۵ عنصر :

.۱فرستنده پیام

.۲گیرنده پیام

.۳پیام

.۴کانالهای ارتباطی

.۵بازخورد

۱-فرستنده پیام (Sender): به معنای فردی که آغاز کننده و منبع ارتباط است.

۲-گیرنده پیام (Reciver): مخاطب یا فردی است که مقصود پیام است در ارتباط اهمیت گیرنده بیش از فرستنده است. زیرا اگر فرستنده پیامی را نفرستد ارتباط شروع نخواهد شد در حالیکه اگر گیرنده ، پیام را دریافت نکند ارتباط شروع اما برقرار نشده است . گیرنده و فرستنده پیام دارای ۵ خصوصیت مشترک می باشند:

۱-مهارتهای ارتباطی

۲-گرایشها

۳-دانش

۴-نظام اجتماعی

۵-فرهنگ

۳پیام Singnal: پیام شامل نظر و ایده ای است که توسط فرستنده فرستاده می شود و منظور همان محتوای پیام و عناصر تشکیل دهنده آن مانند تن صدا و لحن صدا

۴-کانالهای ارتباطی Canales: وسایلی هستند که پیام ها به وسیله آنها از فرستنده به گیرنده می رسند. کانالهای ارتباطی شامل دیدن، شنیدن، لمس، بوئیدن و چشیدن است.

۵-بازخوردFeed back: پاسخی را که از طرف گیرنده پیام فرستاده می شود و فرستنده آن را دریافت می کند، بازخورد یا فیدبک می نامند. بازخورد همان اثر پیام یا رفتار معینی است که دریافت کننده تحت تاثیر پیام از خود نشان می دهد.

ارتباط کلامی:

ساده ترین وسیله برقراری ارتباط زبان است که در آن از کلمات استفاده می شود. کلمات ابزارهایی هستند برای بیان افکار و عقاید و احساسات در بیشتر موارد عمل متقابل انسانها زبان است.

ارتباط غیر کلامی:

تحقیقات نشان می دهد که ۶۵% ارتباط به صورت غیر کلامی انتقال پیدا می کند . پیامهای غیر کلامی معمولا موثرتر و بهتر از پیامهای کلامی می باشد زیرا پیامهای غیر کلامی گویایی بیشتری از کلمات دارند مانند یک لبخند ساده که نشان دهنده احساس و علاقه است و کودک در ۷ سالگی معمولا ارتباط غیر کلامی را می آموزد.

انواع پیامهای غیر کلامی:

.۱وضعیت بدن

.۲حالت چهره

.۳حالت نگاه

.۴آهنگ و تن صدا

.۵ظاهر فرد

.۶لمس

.۷سکوت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.