تجزیه و تحلیل آموزشگاه‌های آزاد کامپیوتر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل آموزشگاه‌های آزاد کامپیوتر دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل آموزشگاه‌های آزاد کامپیوتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تجزیه و تحلیل آموزشگاه‌های آزاد کامپیوتر۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل آموزشگاه‌های آزاد کامپیوتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل آموزشگاه‌های آزاد کامپیوتر :

تجزیه و تحلیل آموزشگاه‌های آزاد کامپیوتر

مرحله اول

۱- فرم تقاضای سیستم مکانیزه

متقاضی :

واحد :

تلفن :

تاریخ :

نوع تقاضا :

  • سیستم جدید ü
  • توسعه سیستم
  • ترمیم سیستم

ضرورت :

  • فوری
  • عادی ü
  • متوسط

شرح مسئله :

با توجه به کندی کار امور دفتری خصوصا ایجاد مشکل هنگام تهیه فرم های سازمان فنی و حرفه ای و تعدد مراجعات هنگام اعلام نمرات خواهشمد است جهت تهیه سیستم مکانیزه اقدامات لازم را مبذول فرمایید..

تقاضا :

درخواست سیستم اتوماسین جهت امور مربوط به ثبت نام کاآموزان، مربیان و … آموزشگاه جهت تسهیل در امور اداری، در خواست سیستم اعلام نمرات بصورت گویا.

تصمیم هیئت مدیره

  • تقاضا پذیرفته شد ü
  • پیشنهاد و اصلاح
  • رد تقاضا

تاریخ شروع :

مسئول پروژه :

مرحله دوم

برنامه ریزی

دامنه پروژه :

سیستم جدید می تواند تمام اطلاعات مربوط به امور کارآموزان و مربیان و دوره ها (کلاس ها) را ذخیره کند و اقدام به تهیه گزارش های لازم جهت سازمان فنی و حرفه ای یا خود آموزشگاه نماید.

وظایف تحت پوشش

شرح مسئله :

این پروژه سعی دارد تا تمام امور مربوط به ثبت نام کاآموزان و مربیان و نیز کلاس ها را به صورت مکانیزه درآورد تا تهیه گزارش های لازم جهت سازمان فنی و حرفه ای و نیز خود آموزشگاه و نیز مدیریت مربوط به امور فوق الذکر تسهیل یابد. از دیگر قسمت های پروژه که به عنوان قسمت جانبی پروژه می باشد زیر سیستم اعلام نمرات امتحانی به کاآموز به صورت گویا و از طریق خطوط تلفن است.تا اینکه از تعدد مراجعات به آموزشگاه کاسته شود.

اهداف سیستم و نیز اطلاعاتی که باید فراهم شود :

سیستم جدید می تواند تمام اطلاعات مربوط به امور کارآموزان و مربیان و دوره ها (کلاس ها) را ذخیره کند و اقدام به تهیه گزارش های لازم جهت سازمان فنی و حرفه ای یا خود آموزشگاه و یا اطلاع کارآموز نماید.در این سیستم امکان اعلام نمرات امتحانی به کاآموز به صورت گویا و از طریق خطوط تلفن نیز پیش بینی شده است.تا اینکه از تعدد مراجعات به آموزشگاه کاسته شود.

در سیستم جدید امکانات زیر موجود خواهد بود :

  1. ثبت نام کاآموزان
  2. ثبت نام مربیان
  3. تعیین مشخصات کلاس ها و دوره ها
  4. درج مشخصات آزمون
  5. تهیه گزارش ها و فرم های لازم شامل :
  6. ثبت نام آزمون
  7. ثبت نام آزمون مجدد
  8. معرفی کارآموزان به سازمان فنی و حرفه ای بصورت ماهانه و سالانه
  9. صدور کارت شناسایی و کارت ورود به آزمون
  10. تهیه نمودارهای کلاس ها، قبول شدگان و ..

۲- فرم برنامه ریزی پروژه

اتوماسیون آموزشگاه آزاد

تاریخ :

تهیه کننده :

ردیف

فعالیت هر مرحله

شروع

خاتمه

نفر ساعت

پیش بینی

واقعی

پیش بینی

واقعی

پیش بینی

واقعی

۱

آغاز (Inception)

۲۵/۹/۸۴

۹/۱۰/۸۴

۳۰

۲

جزئیات (Elabration)

۴/۱۰/۸۴

۱۹/۱۰/۸۴

۴۵

۳

ساخت (Construction)

۱۰/۱۰/۸۴

۸/۱۱/۸۴

۱۰۰

۴

انتقال (Transition)

۱/۱۱/۸۴

۱۲/۱۱/۸۴

۲۵

۳- نمودار گانت

فعالیت

هفته اول

هفته دوم

هفته سوم

هفته چهارم

هفته پنجم

هفته ششم

هفته هفتم

هفته هشتم

هفته نهم

آغاز (Inception)

جزئیات ((Elabration

ساخت (Construction)

انتقال (Transition)

__________

____________

___________________________

_________

گزارش سازمانی

مقدمه

انسان عصر ماشین برای تحلیل محتوای عناصر درونی جهان در صدد تجزیه آنها بود. جزء نگری به منزله اساس روش تجزیه مدار از این اعتقاد برمی خواست که همه اشیاء رویدادها وخواص آن هاو حتی تجربه ودانش آدمی در مورد آن ها از یک سلسله اجزای تفکیک ناپذیرو نهائی همچون اتم ها و سلول ها ادراکات اولیه و… تشکیل شده است.

این موجودیت ها بر اساس مجموعهای از قوانین با هم ارتباط دارند.

در عصر ماشین نگرش رایج در جهان مبتنی بر نوعی قطعیت یا جبر حاکمیت حدود و ثغور مشخص و ریز بود و تصور میشد که رویدادهای جهان بر اساس یک سلسله قطعیت های حتمی وقبلی مشخص میشوندوچنین فرض میشود که رویدادها صرفا به کمک (( قوانین حاکم بر ماده وحر کت)) قابل توضیح هستند.

هنگامی که انسان موفق شد ماشین را به مثابه منبع کار فیزیکی جایگزین نیروی کار کند بخشی از کار را به ماشین وبخشی دیگر را به انسان محول کرد.

بدین ترتیب کار به اجزای ریزتر تشکیل دهنده خود تقسیم شد. بنابر این با قرار کرفتن محصول در خط تولید ضمن افزایش بهره وری جنبه های غیر انسانی کار نیز فزونی یافت. در نتیجه فراگردی که ابزار های مکانیکی را جایگزین نیروهای کار کنند و انسان را تا حدی تنزل داد که مثل ماشین عمل کند و به انجام دادن کارهای ساده و تکراری وکسل کننده بپردازد.

علی رغم تشکیل شدن سیستم از اجزای به هم وابسته و پیوسته آن را باید به منزله یک کل غیر قابل تقسیم به اجزای خود در نظر گرفت.

در آن زمان بجای تشکیل یک کل بر اساس اجزای تشکیل دهنده آن نحوه قرار گرفتن اجزا در کل مطالعه میشود وبه این ترتیب زمینه ای برای کل نگری فراهم شد.

عصر سیستم ها انقلاب فرا صنعتی را به ارمغان آورد.این انقلاب مبتنی بر استفاده از ماشین های محاسباتی است که ضمن مشاهده به تولید پردازش منطقی وانتقال اطلاعات می پردازد.

با انقلاب صنعتی و ظهور ماشین های پردازش و انتقال اطلاعات امکان ماشینی کردن برخی از فعالیت های ذهنی نیز فراهم شد.

مقدمه

فرآیند توسعه ، یک چارچوب عمومی است که برای کلیه پروژه ها صرف نظر از اندازه و میزان پیچیدگی آنها امکاناتی فراهم می کند. RUP یک فرآیند بزرگ صنعتی ( مخصوصا برای توسعه سیستمهای نرم افزاری ) است که برای سهولت تفهیم آن، کلیاتی از آن بدون نام شرکت Rational و بدون محرز کردن جریانهای کاری مربوط به فعالیتهای حمایتی تولید نرم افزار و مدلسازی کسب و کار و بدون اشاره به قدرت RUP که همان ابزارهای حمایت کننده آن می باشند در قالب فرآیند توسعه توسعه نرم افزار یکنواخت شده (USDP) در دانشگاههای معتبر جهان ظهور کرده است در واقع می توان گفت که RUP نسخه پیاده سازی شده ای از USDP است. USDP بعنوان یک فرآیند شی گرای تولید و توسعه سیستمها، دارای مدل فرآیندی است که روند کلی توسعه را مشخص می کند یک فرآینده توسعه سیستم حداقل باید دارای ویژگیهای زیر باشد :

مشخص کردن ترتیب فعالیتها

مشخص شود که چه محصولاتی در چه زمانی تولید می شود. ( محصولات میانی و نهایی )

مدیریت وظایف توسعه دهندگان اعم از افراد یا تیمها معین باشد. ( نقشهای مورد نیاز تیمها )

معیارهایی برای اندازه گیری کیفیت محصولات پروژه و روند پیشرفت فعالیتهای آن فراهم باشد.

امکانات بهرمندی از تجربیات موفق و ناموفق افراد و پروژه های دیگر در آن فراهم باشد.

RUP چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی کامپیوتر، نیاز هرچه بیشتر به گسترش علم نرم افزاری نیز احساس می‌شد که با پیدایش متدولوژیهای همانند SSADM و روش آبشاری ‎آغاز شد. در ابتدا، این روشها مناسب بود و جوابگوی نیازهای آن زمان بودند ولی با افزایش داده‌ها و پیدایش مفاهیمی همچون شبکه، Web و … دیگر کارآیی لازم را جهت پیاده‌سازی و هدایت پروژه‌های نرم افزاری نداشتند. پس مفاهیم برنامه نویسی شیءگرا پا به عرصه وجود گذاشت و در سال ۱۹۹۱ بطور جدی مورد مطالعه و بحث قرار گرفت. استفاده از این روشها و متدهای برنامه نویسی قدرت و انعطاف بسیاری را به برنامه‌ها داد و شرکتهای نرم افزاری توانستند با کاهش هزینه‌ها و بهینه سازی کدهای خود، نرم افزارهای قویتری را به بازار عرضه کنند ولی این روش جدید نیز نیاز به مدیریت و یکپارچگی داشت. پس روشها و متدولوژیهای جدیدی مطرح شد که شامل Booch، OMT، OSE و … می‌باشد. در سال ۲۰۰۰ شرکت Rational روشی را تحت عنوان (Rational Unfied Process) RUP مطرح ساخت که بعد از روش MSF شرکت مایکروسافت به دنیای نرم افزار عرضه شد و امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است.

تجزیه و تحلیل آموزشگاه‌های آزاد کامپیوتر
فهرست مطالب

فرم تقاضای سیستم مکانیزه………………………………………………………………………. ۳

برنامه ریزی……………………………………………………………………………………………. ۴

دامنه پروژه……………………………………………………………………………………………. ۴

وظایف تحت پوشش……………………………………………………………………………….. ۴

فرم برنامه ریزی پروژه……………………………………………………………………………. ۵

نمودار گانت………………………………………………………………………………………….. ۵

امکان سنجی پروژه…………………………………………………………………………………. ۶

ساختار سازمانی………………………………………………………………………………………. ۷

متدولوژی انتخاب شده برای تشریح سیستم………………………………………………. ۸

مشکلات بر سر راه…………………………………………………………………………………. ۱۵

وضعیت موجود سازمان…………………………………………………………………………. ۱۵

راه حل های پیشنهادی…………………………………………………………………………. ۱۵

ویژیگی ها و مشخصات فنی راه حل پیشنهادی…………………………………………. ۱۶

دامنه پروژه………………………………………………………………………………………….. ۱۶

وظایف اصلی سیستم……………………………………………………………………………… ۱۶

مشکلات موجود……………………………………………………………………………………. ۱۷

بررسی اقتصادی پروژه، معایب و مزایا……………………………………………………. ۱۷

نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………. ۱۷

پیشنهادات…………………………………………………………………………………………….. ۱۷

Glossary…………………………………………………………………………………………… 18

نمودار موارد کاربرد U.C…………………………………………………………………….. 19

لیست موارد کاربرد U.C………………………………………………………………………. 20 لیست بازیگرهاActor 27……………………………………………………………………………………… کلاس دیاگرام ۲۷

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.